Jump to content

Telefoonnummers

Recommended Posts

Geplaatst:

:cya: Ik heb GTA IV net en speelde het helemaal geweldig. Alleen ik weet nog niet zo veel telefoonnummers

zoals de taxi of de talkradio, Kunnen jullie me helpen bedankt alvast :cya: .

Geplaatst:

Voor een taxiritje moet je gewoon langs de weg staan en op "L2" drukken of je kunt je neef Roman bellen.

Voor de rest weet ik dat je wel 911 kan bellen. :7 Zullen vast wel meer nummers zijn. :)

Geplaatst:

volges mij is 948 555 0100 voor Zit ofzo, als je deze belt krijg je een smsje met welk liedje je dan op de radio hoort. staat ook wel op reclameborden in liberty city.

Geplaatst:
volges mij is 948 555 0100 voor Zit ofzo, als je deze belt krijg je een smsje met welk liedje je dan op de radio hoort. staat ook wel op reclameborden in liberty city.

ZIT kun je inderdaad bellen en dan krijg je de naam van het liedje en de zanger.

Dit liedje kan je later als je wilt kopen bij Amzon ofzoiets had ik gelezen...

De meeste reclameborden zijn dacht ik voor de sier probeer het zou ik zeggen.

Geplaatst:
Voor een taxiritje moet je gewoon langs de weg staan en op "L2" drukken of je kunt je neef Roman bellen.

Voor de rest weet ik dat je wel 911 kan bellen. :7 Zullen vast wel meer nummers zijn. :)

L1, niet L2, bij standaard controls.

Geplaatst:

L1, niet L2, bij standaard controls.

Oja, vergeten dat mijn controls op Classic staan. :puh:

Geplaatst:

Kunnen we hier geen lijstje van maken of is die er al ergens zie hem niet staan bij WikiGta.

Van alle grappige/nuttige telefoon nummers in het spel.

Maar wat hierboven ook al is gezegd, heel veel reclame borden zijn voor de sier. Ik heb al een paar nummers daarvan geprobeerd maar dan krijg ik gewoon tuut tuut tuut.. ;)

succes met zoeken :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...