Jump to content

Game Saves voor Xbox 360 - Wie heeft er al?

Recommended Posts

Geplaatst:

Bij voorbaad dank. Ik zoek Game saves alleen voor de Stunt jumps , Duiven en 100% achievements. Bij voorbaad nogmaals bedankt.

Geplaatst:

'Dit is niet mogelijk vanwege de archievements. In elke savegame zit een soort van code die verbonden is met jou gamertag. Dus als je dan je savegame eraf haalt en op een andere 360 wilt afspelen is dit niet mogelijk. :) '

Dit heb ik gevonden. :)

Geplaatst:

Maar als je dan bijvoorbeeld een missie hebt die egt niet lukt, laten we zeggen op het 3e eiland dan zit je dus gewoon vast en kun je helemaal nix meer... naar het 3e eiland bedoel ik dan. :bonk:

Geplaatst:

Wat je dán kan doen is Wikigta raadplegen. Kijken naar de tips, kijken op Youtube en dan zelf de missie proberen. Niet opgeven na een de eerste keer en steeds de tips en hintd van Wikigta gebruiken. ;)

Geplaatst:

Net zolang doorspelen totdat het je wel lukt. of neem eerst even "rust" en ga de side missions doen van Little Jacob of brucie. ga duiven schieten bowlen Uniqe stunt jumps doen. en probeer dan nog eens de missie.

Anders lukt het natuurklijk nooit.

En kijk op Youtube/wikigta voor een walkthrough. :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...