Jump to content

auto's verdwijnen


gta-mike

Recommended Posts

Toen ik gisteren het spel aan het spelen was had ik enkele wagens (infernus, banshee) bij twee verschillende savehouses staan. Maar na een tijdje waren die weg.

Hebben jullie dit ook al meegemaakt of is dit een bug?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • gta-mike

    7

  • Hackman

    3

  • Little Jacob

    2

  • Rullez

    1

Ik heb dit persoonlijk 1 keer gehad. Dit kwam omdat de voorkant van mijn auto een klein beetje uitstak. Daarom raad ik je aan om binnen de lijnen te parkeren. Dat zijn dus de gele lijnen voor je huis.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit persoonlijk 1 keer gehad. Dit kwam omdat de voorkant van mijn auto een klein beetje uitstak. Daarom raad ik je aan om binnen de lijnen te parkeren. Dat zijn dus de gele lijnen voor je huis.

Mijn auto's stonden tussen de gele lijnen.

Eénmaal zelfs meegemaakt dat de auto die ik daar neergezet had na het saven en buitenkomen opeens weg was.

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik gisteren het spel aan het spelen was had ik enkele wagens (infernus, banshee) bij twee verschillende savehouses staan. Maar na een tijdje waren die weg.

Hebben jullie dit ook al meegemaakt of is dit een bug?

Ik heb dit ook zo vaak. Wat er bij mij steeds gebeurd; er lopen nogal veel criminelen rond. De politie pakt ze op, stapt gewoon in mijn auto, en rijd weg. Echt irritant dus ik erachteraan om mijn auto terug te krijgen, sleur ik die agent uit MIJN wagen, krijg ik een wanted lvl en die crimineel slaat me en die krijgt niets :duh: Dat gebeurt er bij mij.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb wel als ik een mooie auto heb en ben hem aan het showen dus ik kijk van boven zodat je de weg noeij kan zien staan der ineens heel veel auto's voor me rij ik er keihard op af :?:duh:

Bewerkt: door nljesse
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb wel als ik een mooie auto heb en ben hem aan het showen dus ik kijk van boven zodat je de weg noeij kan zien staan der ineens heel veel auto's voor me rij ik er keihard op af :eten::?:duh:

Ik was met mijn wagen aan het rijden, toen ik zag dat de weg voor mij verkeersvrij was, keek ik eens achterom om te zien of ik echt de enige was. Toen ik weer naarvoor keek, moest ik hard remmen om de opeens te voorschijn gekomen wagens te ontwijken. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had ook een infernus staan bij een savehouse na een tijdje was ie weg en nu vind ik er geen meer. :cry::duh:

Bij mijn nieuw savehouse stonden twee infernussen die opeens verdwenen zijn.

Dan had ik eens een infernus en reden ze met hopen rond. Nu hij weg is, is het alsof ze van de aardbol verdwenen zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dat ook gehad, zeer KUT!

Ik had zo'n Comet van de missie NO .1 en dan parkeer ik hem dan wordt ik net in mijn

kop geschoten door de poltie en dan zie ik dat er nog even een zwerver weg rijdt met

MIJN mooie Comet... Jammer eigenlijks dat je je eigen auto's niet op slot kunt doen...

Zelf dat helpt niet veel want dan slaan ze het raam kapot...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het meegemaakt dat mijn gele Comet van die race missie was verdwenen, ik had hem in het gele vak gezet :N vast een dronken rus tegen aan gereden, en daardoor uit het vak is gevlogen. :schater:

Bewerkt: door Etje
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het meegemaakt dat mijn gele Comet van die race missie was verdwenen, ik had hem in het gele vak gezet :N vast een dronken rus tegen aan gereden, en daardoor uit het vak is gevlogen. :schater:

Als ik met een taxi van Roman naar mijn savehouse ga in Alderney dan knalt die chauffeur ook altijd tegen de eerste auto en moet ik die altijd terug goed zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

iik had zon pickup truck voor mijn huis gezet toen ging ik saven kwam ik terug banden gejat......

Daar wil ik foto's van zien want daar geloof ik geen ene flikker van

het klinkt inderdaad ongeloofwaardig.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...