Jump to content

auto's verdwijnen


gta-mike

Recommended Posts

iik had zon pickup truck voor mijn huis gezet toen ging ik saven kwam ik terug banden gejat......

Daar wil ik foto's van zien want daar geloof ik geen ene flikker van

het klinkt inderdaad ongeloofwaardig.

En de prijs voor de meest slechte leugen ooit gaat naar Thanerdo.

Kon je geen betere grap verzinnen-.-.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • gta-mike

    7

  • Hackman

    3

  • Little Jacob

    2

  • Rullez

    1

Kan komen doordat je auto niet opslot doet, maar kan dan nog steeds volgens mij gejat worden ook al is het minder snel.

Opslot doe je auto door driehoekje lang ingedrukt houdt tijdens het uitstappen, gaan je lampen en radio ook uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan komen doordat je auto niet opslot doet, maar kan dan nog steeds volgens mij gejat worden ook al is het minder snel.

Opslot doe je auto door driehoekje lang ingedrukt houdt tijdens het uitstappen, gaan je lampen en radio ook uit.

Is dat zo? Hmm, even keer testen.

Link to comment
Delen op andere websites

kut[/font]De mooie Gouden Stinger uit de missie No.1 had ik op m'n parking gezet. Zo'n straat gastje stapt ion MIJN wagen en rijd weg. EN schiet er op met m'n Stubby om hem eruit te jagen. Staan er net 5 wouten om mij heen, ik ren weg om m'n auto te pakken, intussen een 4 ster :puh: Komt er een Politie Choppper en die kut[/font] Sniper schiet me dood :duh: auto kwijt :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

iik had zon pickup truck voor mijn huis gezet toen ging ik saven kwam ik terug banden gejat......

Ja en ik had een auto geparkeerd en toen ik uit me huis kwam om een sigaret te roken en me vingerloze handschoenen aangetrokke te hebben, waren ze muziek aan het spelen met me auto zoals in die ford focus reclame. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

kut[/font]De mooie Gouden Stinger uit de missie No.1 had ik op m'n parking gezet. Zo'n straat gastje stapt ion MIJN wagen en rijd weg. EN schiet er op met m'n Stubby om hem eruit te jagen. Staan er net 5 wouten om mij heen, ik ren weg om m'n auto te pakken, intussen een 4 ster :puh: Komt er een Politie Choppper en die kut[/font] Sniper schiet me dood :duh: auto kwijt :duh:

dat klinkt ook zwaar ongeloofwaardig...

als je alleen ene paar keer schiet met een shotgun krijg je niet zomaar 4 sterren...

en bij mij is zoiets nog nooit gebeurd....

gewoon de motor uitdoen, dan blijft hij staan :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

iik had zon pickup truck voor mijn huis gezet toen ging ik saven kwam ik terug banden gejat......

Ja en ik had een auto geparkeerd en toen ik uit me huis kwam om een sigaret te roken en me vingerloze handschoenen aangetrokke te hebben, waren ze muziek aan het spelen met me auto zoals in die ford focus reclame. :duh:

Vingerloze handschoenen ?

Link to comment
Delen op andere websites

iik had zon pickup truck voor mijn huis gezet toen ging ik saven kwam ik terug banden gejat......

Ja en ik had een auto geparkeerd en toen ik uit me huis kwam om een sigaret te roken en me vingerloze handschoenen aangetrokke te hebben, waren ze muziek aan het spelen met me auto zoals in die ford focus reclame. :duh:

Vingerloze handschoenen ?

Het gaat hier echt helemaal nergens meer over... Toch jammer van toch al zo'n vaag topic! :D

Maar ontopic, ik heb idd nogal eens dat ik met een taxi "thuis" arriveer en dat de hopeloze schele chauffeur zijn taxi (vol enthousiasme en met volle overgave) in mijn prachtige en eerlijk gestolen koekblikje boort... De zak. Maar ach, oog om oog... Waste the MF'er... En je bakkie weer netjes terugzetten! :Y

Kaufman Cabs heeft echt sh*t 4 drivers...

Link to comment
Delen op andere websites

Heb ik inderdaad ook al gehad... Het was zo'n taxi van Roman dus die gast zat al

de hele tijd op mij te schelden en dan beukt hij een van m'n auto's, was wel

grappig verhaal eigenlijks...

Link to comment
Delen op andere websites

iik had zon pickup truck voor mijn huis gezet toen ging ik saven kwam ik terug banden gejat......

Ja en ik had een auto geparkeerd en toen ik uit me huis kwam om een sigaret te roken en me vingerloze handschoenen aangetrokke te hebben, waren ze muziek aan het spelen met me auto zoals in die ford focus reclame. :duh:

Vingerloze handschoenen ?

Het gaat hier echt helemaal nergens meer over... Toch jammer van toch al zo'n vaag topic! :D

Maar ontopic, ik heb idd nogal eens dat ik met een taxi "thuis" arriveer en dat de hopeloze schele chauffeur zijn taxi (vol enthousiasme en met volle overgave) in mijn prachtige en eerlijk gestolen koekblikje boort... De zak. Maar ach, oog om oog... Waste the MF'er... En je bakkie weer netjes terugzetten! :Y

Kaufman Cabs heeft echt sh*t 4 drivers...

Ja dat heb ik ook altijd, daarom heb ik nou vooraan een Hellfury neer gezet (motor). Dus dan rijd hij er niet telkens tegenaan :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

hoe kan dat dan eigelijk ik heb n firetruck en een cognosetti ofsow(die maffia bak)bij me savehouse staan allebij buiten de lijnen en ze staan er nog steeds maar die cognosetti of hoe die heet weet iemand waar hij opgebaaseerd is? ik denk de bentley continental flying spur want ik ken iemand die heeft er 1 en hij lijkt precies.

greetz

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb hier zelf geen problemen mee gehad met mn auto's ze bleven allemaal staan.

waar ik wel last van heb is dat soms auto's verdwijnen als ze op een oprit staan of op de straat.

ik wou namelijk een persoon killen die zijn auto aan het maken was.. hij stond ook zo mooi voor de auto en auto kap omhoog etc dat vroeg gewoon om een smash tussen 2 auto's in.

ik naar achter rijden met mn auto camera gedraaid om te zien of ik een goede aanloop had was die auto ineens weg :duh: daar gaat mn actie :puh:

Bewerkt: door BlueeyeFox
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...