Jump to content

auto's verdwijnen


gta-mike

Recommended Posts

  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • gta-mike

    7

  • Hackman

    3

  • Little Jacob

    2

  • Rullez

    1

Een keer was ik bij een safehouse van mij, daar stonden een Comet en een Emperor.

ik had 3 sterren politie achter me aan en ging er vandoor met een auto op straat, en toen zag ik dat de politie MIJN auto's jatte om achter me aan te gaan!!!! :bonk:

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik gisteren het spel aan het spelen was had ik enkele wagens (infernus, banshee) bij twee verschillende savehouses staan. Maar na een tijdje waren die weg.

Hebben jullie dit ook al meegemaakt of is dit een bug?

Je bent niet de enigste crimineel in de stad je autos zij denk ik gejat had ik ook maar ik zag het gebueren :puh:

had politie gebeld :puh: waren te laat :S:S

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het meegemaakt dat mijn gele Comet van die race missie was verdwenen, ik had hem in het gele vak gezet :N vast een dronken rus tegen aan gereden, en daardoor uit het vak is gevlogen. :schater:

Als ik met een taxi van Roman naar mijn savehouse ga in Alderney dan knalt die chauffeur ook altijd tegen de eerste auto en moet ik die altijd terug goed zetten.

ik zette een keer de wagen in het parkeervak en liep naar boven in playboys mansion. en ik was van de dakrand aant kijken en zag een gast de ruit van men auto intikke.... dus ik spring over de rand van het gebouw xD en viel kapot XD en de crimineel was weg met mijn mooie banshee :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had bij het huis van Playboy X[/font] dat mijn Infernus kwijt was. Ik ging rechts kijken en daar stond hij. Ik zette hem weer op de juiste plek en toen werd de auto weer van achteren gebeukt door alle automobielisten. Ik had de auto anders gezet en toen konden de automobielisten er net langs zonder mijn Infernus te beuken. Ik denk trouwens ook niet dat het de bedoeling dat ze over mijn parkeerplaats reden :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

mijn mooie maybach is ook al eens spoorloos verdwenen toen ik mn safehuis uitkwam in algonquin..kon ik weer een nieuwe gaan halen bij het huis van die italiaan linksboven op het 3e eiland :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

kut[/font]De mooie Gouden Stinger uit de missie No.1 had ik op m'n parking gezet. Zo'n straat gastje stapt ion MIJN wagen en rijd weg. EN schiet er op met m'n Stubby om hem eruit te jagen. Staan er net 5 wouten om mij heen, ik ren weg om m'n auto te pakken, intussen een 4 ster :puh: Komt er een Politie Choppper en die kut[/font] Sniper schiet me dood :duh: auto kwijt :duh:

ik kreeg een gele comet dacht ik weet et ook niet is zo lang geleden:P

Link to comment
Delen op andere websites

hoe moet je je motor uitzetten dan en je auto op slot doen

Gewoon door uit te stappen, dan gaat je auto op slot. Maar de ruit wordt dan gewoon ingetikt :)

Als je op je PS3 op driehoekje klikt dan gaat Nico gewoon uit de wagen, maar sluit hij die niet af. De radio speelt ook nog altijd.

Als je driehoekje ingedrukt houdt dan sluit hij de radio en de wagen af.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 maanden later...

Ik heb even rond gezocht en kwam hier uit. Mijn motoren verdwijnen na een tijd ook steeds en hier krijg ik echt een slappe van. :{ Maar het lijkt me sterk dat er anderen mijn voertuigen lopen te jatten. Is dit niet gewoon iets technisch?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...