moechy Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 (bewerkt) Ik heb dit persoonlijk 1 keer gehad. Dit kwam omdat de voorkant van mijn auto een klein beetje uitstak. Daarom raad ik je aan om binnen de lijnen te parkeren. Dat zijn dus de gele lijnen voor je huis. Hoeft niet persé hoor. Had er een brandweer gezet. Dwars dus hij stond een heel stuk buiten de lijnen. Hij staat er nu nog steeds. Bewerkt: 30 december 2008 door moechy Reageren
kvbmaster Geplaatst: 31 december 2008 Rapport Geplaatst: 31 december 2008 als ik in een infernus rij dan kom ik in elke straat 3 tegen en staan ze overal geparkeert zet ik hem bij me huis neer en ga ik weer rondrijden en is er geen infernus meer te bekennen Reageren
rakker126 Geplaatst: 31 december 2008 Rapport Geplaatst: 31 december 2008 Toen ik gisteren het spel aan het spelen was had ik enkele wagens (infernus, banshee) bij twee verschillende savehouses staan. Maar na een tijdje waren die weg.Hebben jullie dit ook al meegemaakt of is dit een bug? Doe hem op slot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.