Addicted2 Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Hallo mannen en dutchy, Ik heb een keer ergens gelezen dat als je bij een ammunation de schietbaan ingaat en hem meteen cancelt dat je kogels voor je wapens verdubbeld worden... Dus ik ga aan de slag en zodra ik boven de 10.000 kom gaan de cijfertjes weg en is het oneindig! Hier heb ik nog een lijstje van wapens waarvan de kogels verdubbeld worden, de wapens die er niet bij staan die doen het dus niet . Silenced 9mm Desert Eagle Sawnoff shotgun Combat shotgun SMG M4 De micro SMG en de tec-9 heb ik nog niet getest, omdat ik altijd de SMG koop. Verwijder dit topic maar als het al eens gezegd is... Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Ehmmmmmm, Het is niet oneindig hoor . Als je heel vaak gaat schieten zie je dat de getalletjes weer terug komen En dit was al bekend ja Reageren
.Timothy Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Dat de cijfertjes weggaan betekent nog niet dat je oneindig aantal kogels hebt. Dit hebben ze zo ingesteld omdat er anders gewoonweg te veel cijfers staan. Dat je bij de schietbaan van de Ammu-Nation gemakkelijk kogels erbij krijgt klopt, hierdoor gaan die cijfertjes ook weg. Als je even flink doorschiet zullen de cijfertje ook weer terug komen. Als je kogels echt oneindig zijn dan gaat het rechter getal, je clip, leeg, maar het linker getal, het totaal aantal kogels, loopt daarentegen op. Hierdoor heb je wel oneindig aantal kogels. Reageren
joppie Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Dit krijg je ook als jet het spel 100% hebt hebt uitgespeeld. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Als je het spel 100% hebt uitgespeeld gaan de cijertjes toch niet weg Het wordt alleen opnieuw 'aangevuld' iedere keer dat je een magazijn leeg hebt. Reageren
Addicted2 Geplaatst: 9 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Oke, maar je kan het wel oneindig noemen...Ik denk namelijk niet dat je 15.000 kogels afschiet, tegen die tijd ben IK meestal al dood Maar ja als ze dan toch op zijn doe je het toch nog een keer Reageren
MartyCeha Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Als je SA nog niet 100% hebt uitgespeeld is het een uitstekende manier om gratis ammo te krijgen. Als je 100% hebt is het nagenoeg zinloos Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Er zijn ook missies waarbij je een item krijgt met veel 'munitie', vaak wordt dit aantal geprogrammeerd op 30.000. Enkele voorbeelden waarbij je je voordeel kunt halen: tijdens Tagging up Turf krijg je een spuitbus met heel veel verf, je zou dus in 1 x alle Tags tijdens deze missie kunnen overspuiten zonder dat je een nieuwe spuitbus hoeft te halen na The Green Sabre heb je een camera met heel veel filmrolletjes, genoeg om gelijk alle Snapshots te maken ook in de missie Photo Opportunity krijg je een camera met genoeg materiaal om alle Snapshots te maken Doe er je voordeel mee Reageren
Big Playahh Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Als je het spel 100% hebt uitgespeeld gaan de cijertjes toch niet weg Het wordt alleen opnieuw 'aangevuld' iedere keer dat je een magazijn leeg hebt. nee hij telt dan gewoon niet af en je hoeft niet te herladen Reageren
Nissan Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Dat de cijfertjes weggaan betekent nog niet dat je oneindig aantal kogels hebt. Dit hebben ze zo ingesteld omdat er anders gewoonweg te veel cijfers staan. Dat je bij de schietbaan van de Ammu-Nation gemakkelijk kogels erbij krijgt klopt, hierdoor gaan die cijfertjes ook weg. Als je even flink doorschiet zullen de cijfertje ook weer terug komen.Als je kogels echt oneindig zijn dan gaat het rechter getal, je clip, leeg, maar het linker getal, het totaal aantal kogels, loopt daarentegen op. Hierdoor heb je wel oneindig aantal kogels. Dit heb ik dus geprobeerd met 5000 kogels en dat verdubbelen. ik schoot een half uur door en nog steeds oneindig kogels. het gaat tot 9999-99. 10098 gedeeld door zoveel Reageren
Addicted2 Geplaatst: 10 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Dat de cijfertjes weggaan betekent nog niet dat je oneindig aantal kogels hebt. Dit hebben ze zo ingesteld omdat er anders gewoonweg te veel cijfers staan. Dat je bij de schietbaan van de Ammu-Nation gemakkelijk kogels erbij krijgt klopt, hierdoor gaan die cijfertjes ook weg. Als je even flink doorschiet zullen de cijfertje ook weer terug komen.Als je kogels echt oneindig zijn dan gaat het rechter getal, je clip, leeg, maar het linker getal, het totaal aantal kogels, loopt daarentegen op. Hierdoor heb je wel oneindig aantal kogels. Dit heb ik dus geprobeerd met 5000 kogels en dat verdubbelen. ik schoot een half uur door en nog steeds oneindig kogels. het gaat tot 9999-99. 10098 gedeeld door zoveel Maal Reageren
Addicted2 Geplaatst: 10 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Idd we maken allebij een fout, je moet 2 keer 9999-99 doen Correct me if i'm wrong... lol Reageren
guusje Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Idd we maken allebij een fout, je moet 2 keer 9999-99 doen Correct me if i'm wrong... lol ik heb het ook een keer gelezen, maar bij mij komen de getallen toch niet terug. ik schiet niet zo heel lang, maar toch. het duurt wel heel lang voor je weer getallen krijgt bij je geweer icoon. ik had ook toen ik geen cijfers meer zag, had ik het nog een paar keer herhaald, en misschien duurt het daarom zo ontzettend lang voor dat je weer cjifers krijgt groetjes guusje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.