sjaakminaak Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Hallo als je in het station van Quartz west in de tunnel loopt. En je bent op de eerste hoek beneden, moet je een beetje met de camera rondgaan en daar ligt dan een dood mens. die je in een flits ziet. Dat had ik gisteren. Weet iemand wat dit te beteken heeft? Reageren
Hackman Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Misschien een gedumpt lijk... Heb ik trouwens wel vaker dat ik in afgelegen gebieden zomaar een lijk zie liggen... Reageren
Visser23 Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Dit hoeven niet lijken te zijn hoor. Meestal zijn het zwervers, die hebben geen huis, dus slapen ze op de grond. Als ze stilstaan (niet liggen) kan je ze geld geven. Dit is maar $10,- maar alle kleine beetjes helpen. Het kunnen ook lijken zijn, maar dat lijkt me een beetje onlogisch Reageren
sjaakminaak Geplaatst: 9 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Dit hoeven niet lijken te zijn hoor. Meestal zijn het zwervers, die hebben geen huis, dus slapen ze op de grond. Als ze stilstaan (niet liggen) kan je ze geld geven. Dit is maar $10,- maar alle kleine beetjes helpen. Het kunnen ook lijken zijn, maar dat lijkt me een beetje onlogisch Maar je ziet het niet liggen. Als je met de camera beweegt, zie je het ong. 0.1 sec. in een flits. Reageren
sanfuck Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Er is ook een politieburo, daar waar ook een helikopter op het dak staat, als je daar in het trappenhuis omhoog loopt ligt er ook een lijk, 1 keer stonden er 5 agenten om heen, en de andere keer lag alleen het lijk er maar geen politie agenten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.