SuperSkill Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Ik vraag me af, zoals er in de titel staat, vanaf welke missie de RPG (ook wel Bazooka of Rocketlauncher) te koop is in een "wapenwinkel" of bij Little Jacob. alvast bedankt SuperSkill Reageren
Visser23 Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Volgens mij word de RocketLauncher na de missie 'To Live and Die in Alderney' beschikbaar. In die missie heb je namelijk ook een rocketlauncher, dus dan mag je die houden. Dan word hij natuurlijk ook beschikbaar in de Ammunation en bij Little Jacob. Er zijn overigens wel vindplaatsen, die al voor die missie beschikbaar zijn. Je moet wel goed gaan zoeken, en naar de hoogte kijken. Hier is een kaartje met de vindplaatsen van de Rocket Launcher. De hoogtes staan erbij, let daar dus goed op! Vindplaatsen RPG Reageren
Hayte Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 bij Jacob kon je toch geen RPG kopen? Reageren
michaelfivez Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 bij Jacob kon je toch geen RPG kopen? Gaat inderdaad niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.