Jump to content

Ruk missie LJ


BJ Luijk

Recommended Posts

Hoi,

Voor LJ moet ik een pakketje op de snelweg afleveren binnen de tijd.

Ik krijg het niet voor elkaar, steeds net paar sec. te kort!! :duh:

De gpsroute rijd ik sowieso niet, ik rijd anders, via die rotonde en dan hup afslag op en tegen verkeer in proberen die knakker te bereiken! Werkt blijkbaar ook nie goed.

Of kan ik nog n andere route rijden?

thnx voor de tips

ps. bijgaande mapje met de route die ik dus rijd, begin bij puntje rechtsonder en connect dan the dots ;-)

http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...5|329,77|282,82

Bewerkt: door BJ Luijk
Link to comment
Delen op andere websites

Als ik me niet vergis denk ik te weten welk pakketje het is, ik reed ook telkens altijd de autostrade op en kwam altijd te laat, maar als het deze missie is zit die gozer onder de brug voor je de snelweg oprijd, zit btw ook een duif onder die brug daar. pas wel op voor die gas flessen ^^ of je auto onploft.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet zeker of de wegen zo lopen (neem aan van wel), maar kun je niet beter zo rijden? Je hebt zo grotendeels rechte wegen en zo minder kans om daardoor van de weg te raken. Probeer die route eens, zou ik zeggen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Click here to view the SnapMap

heb hem ook even een klein beetje veranderd

maar op het laatste stukje net voor de brug moet je het zo doen:

Je rijd op het laatste rechte stuk. En je ziet de brug voor je. nu moet je net 10meter voordat de brug begint naar rechts gaan. (tussen de brug en de andere weg in) En dan direct weer naar links stoppen en uitstappen. onder de brug staat een gele marker en de dealer.

Als je hem niet haalt. Kijk dan in het tunneltje waar ook die duif is zoals de post hierboven zodat je weet waar je heen moet.

En ja ik heb er ook 4 of 5x over gedaan en dit is de manier waarop ik hem gehaald heb.

Bewerkt: door Alchemy
Link to comment
Delen op andere websites

ik weet nog een tip zo heb ik hem gehaald als je weet waar die duif is he :puh:

weet ff niet hoe moet uit leggen ik probeer het gwn

je moet onder die brug he maar weetje waar die ene rails is treinspoor als je daar rijd zie je tog zo ramp als je daar op rijd kom je in soort parkje en die brug is daar ook zo kun je daar na toe gaan of daar buurt wa die parkje is zg ma is een trappje ga met je auto da afrijden dan lukt het ook bij mij dan

suc 6 :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een hEEle goeie tip

ga in de auto die word aangegeven door LJ

en dan uit auto stappen pak je een andere auto die snel is

dus je hoef die ouwe roest bak niet te pakken

heb ik uitggevonden bij die vn tevoren die missies er van LJ toen deed ik met ander auto gedaan was makkelijker

Link to comment
Delen op andere websites

Thnx tis al n tijdje geleden gelukt,

ik dacht steeds dat ik daar boven moest wezen op t viaduct, maar het was idd beneden!

Kan inmiddels wapens kopen van LJ, dat was het doel!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...