RRPhantom Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 In GTA SA kon je met een politieauto politiemannetje spelen met breandweer brandweermannetje en ambulance ook, tevens kon je gewoon een taxi jatten en dan daarmee geld verdienen, is dit ook mogelijk in GTA IV en zoja hoe? Het lijkt mij namelijk wel lachen om gewoon een taxichauffeurtje te zijn in een gele cab. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Je moet een politiewagen jatten, de auto stil zetten. Dan druk je op L1 (PS3) ik denk dat de 360 hetzelfde heeft, en dan ga je naar 'current crimes'. Reageren
.Timothy Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Terwijl ik in een taxi stapte ben ik nog niet die optie tegen gekomen, maar je kunt wel Roman bellen via de optie 'Job', hiermee moet je mensen wegbrengen naar een locatie. Hier verdien je vanzelfsprekend geld mee. Voor de politie kun je hierboven kijken bij MartyCeha. Reageren
gta-mike Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Als je in een politiewagen stapt kun je op L1 (PS3) drukken om verschillende missie's te activeren. Je kunt een aan de gang zijnde crime oplossen. En je kunt de 10 meest gezochte gangsters per landsdeel killen. Reageren
RRPhantom Geplaatst: 9 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Oké bedankt voor de snelle reply's... Reageren
ownaqe Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Ik zag vandaag ergens bij een ziekenhuis, een bord waar opstond: become a cop ofso, dan moest je een nummer bellen. Ik wou dat wel doen, maar ik moest verder met mijn game progress . Misschien werkt dit wel, probeer maar is . Reageren
michaelfivez Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Ik zag vandaag ergens bij een ziekenhuis, een bord waar opstond: become a cop ofso, dan moest je een nummer bellen. Ik wou dat wel doen, maar ik moest verder met mijn game progress .Misschien werkt dit wel, probeer maar is . Werkt helaas niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.