Jump to content

Jensen!

Recommended Posts

Geplaatst:

JENSEN!

JENSEN! is een Nederlandse talkshow, gepresenteerd door Robert Jensen.

Deze week waaren de meiden van het programma 'Dames in de Dop' te gast bij Jensen.

Wat ook op RTL 5 word uitgezonden net zoals Jensen. Wat vinden jullie van hun?

Bekijk hier de 3 delen:

Jensen - Damens in de dop Deel 1

Jensen - Damens in de dop Deel 2

Jensen - Damens in de dop Deel 3

Ze zijn echt slim! :schater:

Geplaatst:

Prachtig! Echt waar. 'Ligt eraan of je een pakje van 6 of van 8 koopt' :puh:. 'Doe je er 2 kleine in' :schater:.

Geplaatst:

Er bestonden al meerdere topics over Jensen! maar die dateerden wel van een tijd geleden. Om een beetje "fris" te beginnen heb ik de oude exemplaren nu gesloten en kunnen we wat mij betreft in deze verder.....ook ik heb de aflevering gezien trouwens en ik moest erg lachen om de Nederlandse provincies: Utrecht, Amsterdam, Den Haag, Twente :schater:

Geplaatst:

Volgens mij zijn die meisjes helemaal niet zo dom, het is allemaal gespeeld. Maar goed, ik mag Jensen totaal niet. Ik ken wat mensen die voor zijn show hebben gewerkt en ze vertelden allemaal dat hij andere mensen commandeert. Dit terwijl je juist samen een opname maakt, nooit alleen.

Ik snap niet hoe je je brood kan verdienen door mensen zo laag naar beneden te halen. Neem een voorbeeld aan echte presentatoren die met hart en ziel werken aan een programma.

Geplaatst:

Ik weleens Jensen gekeken en of die meiden zijn ook niet dom alleen maar minder intelligent. iIk kijk haast nooit meer er komen teveel mensen die te vaak komen.

Geplaatst:
die meiden zijn ook niet dom alleen maar minder intelligent.

Kom op zeg, iedereen weet toch dat 5 mei bevrijdingsdag is? :7

Geplaatst:

Hoeveel is een Dozijn '' Lichteraan of je een doosje van 6 of 10 koopt maar je hebt ook hele grote van 20 ofzo '' LOL Hoe stom!

Geplaatst:

"Ik werk de ene week 3 dagen en de andere week 2 dagen." "Werk je dan part-time of full-time?" "Ik werk toch gewoon?" :clown:

Geplaatst: (bewerkt)

Deze is wel oud, maar die vond ik ook wel lachen :tu:

en Deel 2:

Bewerkt: door Robin2130

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...