Silverbyte Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Jensen! blijft een geniaal progamma, ik kijk het al jaren, elke doordeweekse avond. De aflevering met de meiden uit 'Dames in de Dop' was inderdaad geweldig, maar de aflevering van gisteravond (Tiny & Lau kwamen langs) was ook erg leuk. 'Verdomme, alles godverdomd naar beneden!' Reageren
rjravi1 Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Hmmm soms vind ik het minder maar het blijft wel leuk Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Hmmm soms vind ik het minder maar het blijft wel leuk Net geen maand over tijd... Om maar een kleine toevoeging te geven aan dit topic, de mededeling dat Jensen niet verder mag bij RTL5. Ondanks de ruime kijkcijfers kreeg RTL er toch een slechte naam door, en heeft Jensen aan de kant gezet. Het is nog onbekend of- en waar Jensen eventueel verder gaat met een Radio- of TV-show. Bron Reageren
rjravi1 Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Hmmm soms vind ik het minder maar het blijft wel leuk Net geen maand over tijd... Om maar een kleine toevoeging te geven aan dit topic, de mededeling dat Jensen niet verder mag bij RTL5. Ondanks de ruime kijkcijfers kreeg RTL er toch een slechte naam door, en heeft Jensen aan de kant gezet. Het is nog onbekend of- en waar Jensen eventueel verder gaat met een Radio- of TV-show. Bron zou wel jammer zijn als het helemaal weg ging hoeso kregen ze een slechte naam ervan????? Reageren
Scarface92 Geplaatst: 30 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Zojuist Shownieuws gekeken en Jensen is niet van plan om te stoppen. Hij gaat misschien naar een andere zender toe. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Jensen word dus niet meer uitgezonden? Reageren
GTA Monster Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Jensen deed ook telefoonterreur. Zoals die van die Collect Call van Uncle Jimmy uit Nieuw-Zeeland.[/font] Link: Reageren
Patos Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Hhaaha echt grappig jensen, keek het altijd toen het nog op tv was nu is het seizoen stop binnenkort keert het weer terug Reageren
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Keert niet meer terug. Jensen is van de buis getrapt, ik heb gehoord dat ie zelfs niet meer voor RTL mag werken. Reageren
Berrus Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 Hij komt idd niet weer waarschijnlijk. RTL5 wil hem niet weer hebben, Veronica niet, en SBS geloof ik ook niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.