Niko<3Kiki Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Kan je trouwen als je 100% heb met zo'n chick?? Want ik zou donders graag met Kiki wil trouwen Vol pompen en kinders krijgen haha nee:P maar weet iemand of je kunt trouwen?? Reageren
ScarPacino Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Ik denk van niet maar Kiki is wel lekker (in het spel dan) (en niet voor mij maar voor Niko) haha Reageren
Dastard Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Zo ver ik weet kun je niet in het spel trouwen, je neef wel, maar jij niet. Reageren
ScarPacino Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 I want to marry Kiki xD Kiki of Lola (maar Lola zit er niet in) haha Reageren
Niko<3Kiki Geplaatst: 9 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 je hebt toch ook nog een 3e date?? wie is die en is die een beetje lekker?? Reageren
gta-mike Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 (bewerkt) je hebt toch ook nog een 3e date?? wie is die en is die een beetje lekker?? Je hebt meerdere date's. Tot nu toe heb ik gedate met : Michelle Kiki Carmen Alexandra[/font] Maar er zijn er nog komende Bewerkt: 9 mei 2008 door gta-mike Reageren
ScarPacino Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 je hebt toch ook nog een 3e date?? wie is die en is die een beetje lekker?? Je hebt meerdere date's. Tot nu toe heb ik gedate met : Michelle Kiki Carmen Alexandra[/font] Maar er zijn er nog komende gta-mike is een pimp haha. (niet slecht bedoeld) Reageren
gta-mike Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 je hebt toch ook nog een 3e date?? wie is die en is die een beetje lekker?? Je hebt meerdere date's. Tot nu toe heb ik gedate met : Michelle Kiki Carmen Alexandra[/font] Maar er zijn er nog komende gta-mike is een pimp haha. (niet slecht bedoeld) BTW : was ook het eerste waarnaar ik op zoek was : een pimpwagen. Reageren
ScarPacino Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 je hebt toch ook nog een 3e date?? wie is die en is die een beetje lekker?? Je hebt meerdere date's. Tot nu toe heb ik gedate met : Michelle Kiki Carmen Alexandra[/font] Maar er zijn er nog komende gta-mike is een pimp haha. (niet slecht bedoeld) BTW : was ook het eerste waarnaar ik op zoek was : een pimpwagen. Ja jammer dat er geen pimpwagens in zitten net zoals in SA waar je ook de pimp kon uithangen haha. Reageren
Niko<3Kiki Geplaatst: 9 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 hoe heet ze op die dating site?? Reageren
gta-mike Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 hoe heet ze op die dating site?? Love meet of Craplist.net ? Love meet : Kiki en Carmen Craplist.net : Alexandra Reageren
Niko<3Kiki Geplaatst: 9 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 hoe heet ze op die dating site?? Love meet of Craplist.net ? Love meet : Kiki en Carmen Craplist.net : Alexandra Hoe vind je die Alexandra precies op Craplist? Reageren
playstation 3 gamer Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Na de bruilloft van Roman neemt die zus van Packie de telefoon niet meer op ik dacht kate ?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.