DaddyPimp Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Effe een nieuwe sig gemaakt na lang nie gephotoshopt te hebben ^^ Hij is voor een Battle.. Reageren
Jon-asses Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Ik zal even raten DP Kvind 'em wel redelijk maar niet super. Laat ons beginnen met de goede punten : Tekst is goed geplaatste en mooi gedaan met die texture erin verwerkt. De tekst is ook goed ingeblend met de BG door die spatter. Al vind ik het misschien toch wat overdreven. Je hebt ook goede renders genomen. Spijtig genoeg zie ik er ook een paar slechte dingen in : De lightning klopt totaal niet, bij de renders zit de light source ergens anders dan in de sig. De spatter vind ik wat overdreven ook zoals ik daarjuist al zei. Misschien neem je best een zwarte bg en gebruik je wat C4D's of light textures om zo de renders er meer te laten uitspringen want ik vind de lightning een belangrijk punt aan een sig en in deze is ie niet zo goed gedaan. Ik geef hem een 7'tje. Jij kan beter maar aangezien je zegt dat je lang bent gestopt is deze sig alvast het goede begin om weer je oude niveau te behalen en overtreffen. Reageren
KJF Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Een mooie signature, leuke effecten, maar toch is de signature niet helemaal perfect. er mist iets, wat weet ik niet. maar deze signature verdient helaas geen 10. 85% Reageren
Bossinkje Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Echt waar,dit is een supermooie sig! Alleen vind ik hem ietsjes te donker,hij had een klein beetje lichter gekunt. 9.5/10! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.