Jump to content

GTA IV Telefoonnummer Lijst


HA5H

Recommended Posts

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • HA5H

    4

  • gta-mike

    2

  • frankyyguy

    2

  • Nissan

    2

  • 10 maanden later...
Kan iemand de functie's erbij zetten??

Ik zal ze even opzoeken via internet :puh: staan misschien wel de functies bij, dan geef ik het door.

Trouwens, even offtopic. Wie is Pennywise? ik zie meer leden met dit in hun naam. (sorry, ben een tijd niet op Gtaforum geweest.)

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand de functie's erbij zetten??

Ik zal ze even opzoeken via internet :puh: staan misschien wel de functies bij, dan geef ik het door.

Trouwens, even offtopic. Wie is Pennywise? ik zie meer leden met dit in hun naam. (sorry, ben een tijd niet op Gtaforum geweest.)

ja lol, dat vroeg ik me ook af =p

en on topic, de helft van die nummers werken niet bij mij.. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand de functie's erbij zetten??

Trouwens, even offtopic. Wie is Pennywise? ik zie meer leden met dit in hun naam. (sorry, ben een tijd niet op Gtaforum geweest.)

(effe offtopic hoor)

Pennywise The Clown (voluit) was een leuke gebruiker op het forum, hij/zij was wel erg aardig enzo. Maar wat er precies gebeurt is weet ik niet want ik kwam na mijn break terug en ik zag iedereen ''RIP PENNYWISE'' zeggen, nu is mij verteld dat Pennywise dood is gegaan, meer weet ik er niet over...

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand de functie's erbij zetten??

Trouwens, even offtopic. Wie is Pennywise? ik zie meer leden met dit in hun naam. (sorry, ben een tijd niet op Gtaforum geweest.)

(effe offtopic hoor)

Pennywise The Clown (voluit) was een leuke gebruiker op het forum, hij/zij was wel erg aardig enzo. Maar wat er precies gebeurt is weet ik niet want ik kwam na mijn break terug en ik zag iedereen ''RIP PENNYWISE'' zeggen, nu is mij verteld dat Pennywise dood is gegaan, meer weet ik er niet over...

Heel effe offtopic sorry

Ik zag toevallig vanavond de naam PennywiseTheClown. Hij/zij was geblokeert. :{

Link to comment
Delen op andere websites

486 555 0100

Je doneert geld aan de bouw van een swinngers stadion, je krijgt een gratis knuppel. Ik weet alleen niet of het werkt, ik las het op meerdere sites zo heb ik het ook op mijn eigen site staan. Maar of het daadwerkelijk werkt heb ik nooit getest..

Link to comment
Delen op andere websites

486 555 0100

Je doneert geld aan de bouw van een swinngers stadion, je krijgt een gratis knuppel. Ik weet alleen niet of het werkt, ik las het op meerdere sites zo heb ik het ook op mijn eigen site staan. Maar of het daadwerkelijk werkt heb ik nooit getest..

:tu: Die ga ik proberen.

911 bellen is ook handig als je door wat boefjes in elkaar wordt geslagen. Als ze horen dat je 911 bent rennen ze weg.

Bewerkt: door Ferre
Link to comment
Delen op andere websites

486 555 0100

Je doneert geld aan de bouw van een swinngers stadion, je krijgt een gratis knuppel. Ik weet alleen niet of het werkt, ik las het op meerdere sites zo heb ik het ook op mijn eigen site staan. Maar of het daadwerkelijk werkt heb ik nooit getest..

wat dacht je van een cheat. het is een wapen cheat net uitgeprobeert. maar hij kwam me al bekend voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand de functie's erbij zetten??

Trouwens, even offtopic. Wie is Pennywise? ik zie meer leden met dit in hun naam. (sorry, ben een tijd niet op Gtaforum geweest.)

(effe offtopic hoor)

Pennywise The Clown (voluit) was een leuke gebruiker op het forum, hij/zij was wel erg aardig enzo. Maar wat er precies gebeurt is weet ik niet want ik kwam na mijn break terug en ik zag iedereen ''RIP PENNYWISE'' zeggen, nu is mij verteld dat Pennywise dood is gegaan, meer weet ik er niet over...

Heel effe offtopic sorry

Ik zag toevallig vanavond de naam PennywiseTheClown. Hij/zij was geblokeert. :{

Omdat die dus dood is toch

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

>>> Door Jacky-2007:

1: "LCPD Recruitment" is een afdeling van de Liberty City Police Department waar nieuwe agenten worden geworven.

2: Dit is een megabump, én offtopic. Zie de regels.<<<

Welkom op het forum trouwens, zie je PM inbox. ;)

EDIT: Topic heropend op verzoek van End Of The Riot. Het topic blijft open, maar ik wil iedereen er even op wijzen vooral wel ontopic te blijven, anders is het wel einde oefening. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...