Niko<3Kiki Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2008 Ik heb gelezen in de Social Club over een Amazon MP3 store?? Dat je daar liedjes kunt kopen die je op de radio hoort en op je mp3 kunt zetten. Is dit waar?? en waar is die shop?? http://socialclub.rockstargames.com (dan rechts bij ZIT kan je dat stukje lezen) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vercettiboy Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2008 amazon is een downloadsite voor muziek. Je moet hier wel voor betalen je kan beter limewire gebruiken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Uitroepteken Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2008 Je belt ZIT, en als je verbinding hebt dan gaat dat automatisch naar Social Club. De eerste is volgens mij wel gratis om te downloaden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vercettiboy Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2008 Je belt ZIT, en als je verbinding hebt dan gaat dat automatisch naar Social Club. De eerste is volgens mij wel gratis om te downloaden. Ja Maar je moet dan wel een account aanmaken en dan blijven ze reclame sturen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dynastus Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2008 Je belt ZIT, en als je verbinding hebt dan gaat dat automatisch naar Social Club. De eerste is volgens mij wel gratis om te downloaden. Ja Maar je moet dan wel een account aanmaken en dan blijven ze reclame sturen Dan maak je toch gewoon een nieuw hotmail om daar die reclame op te vangen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Uitroepteken Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2008 Je belt ZIT, en als je verbinding hebt dan gaat dat automatisch naar Social Club. De eerste is volgens mij wel gratis om te downloaden. Ja Maar je moet dan wel een account aanmaken en dan blijven ze reclame sturen Heb ik geen last van hoor, misschien kan je dat met een vinkje wijzigen dat ze dat niet doen ofzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.