jaap_st1 Geplaatst: 16 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2005 als ik mijn savegame laad duurt het heel lang voordat het spel start eerst komt er zon laadbalkje en dan zon scherm met please wait dan hoor je zon pling en dan duurt het een hele tijd voordat het spel zich laad. na een minuut ga je een keer op de toetsen rammen en na 3m inuten start hij dan wel maar het blijft irritant wie helpt mij groeten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 16 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2005 We kunnen je pas helpen als je wat meer info geeft... Mods geïnstaleerd? Legale versie? Systeemgegevens? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 16 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2005 We kunnen je pas helpen als je wat meer info geeft... Mods geïnstaleerd? Legale versie? Systeemgegevens? Ja, ik heb wel eens een hele stapel mods over en in elkaar geïnstalleerd, dan wordt het spel langzamer op het moment dat hij de desbetreffende mod moet laten zien, maar ook tijdens het laden. Legaal of illegaal maakt volgensmij weinig uit. Aan de computer zelf ligt het denk ik het meeste, kan je de systeemgegevens niet even doorgeven? En duurt het overgaan van het linkse eiland naar het rechtse eiland ook lang? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 18 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2005 Ik had er ook last van toen ik ook vele mods had geinstalleerd. Ook heb ik een tijd gehad dat mijn cd beschadigt was dan kan het laden ook erg lang duren, omdat je cd beschadigt is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 18 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2005 Ook is het zo dat het laden op de xBox en PS2 3x zolang duurt als op de PC maar bij mij (PS2) Duurt dit niet langer dan 30 seconden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jaap_st1 Geplaatst: 19 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 het is een win. xp-home 3 gigaherz 512 mb ram hhet nieuwste van het nieuwste maar aan de pc licht het niet wat op mijn oide pc van 3 jaar oud draaide hij perfect ik heb geen mods en het laden van eiland naar eiland duurt ook niet lang (1/2 sec) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 Ik heb meer mensen horen klagen dat Vice City op XP Home niet goed functioneert maar of dit zo is weet ik niet, en aan je systeem te zien zou hij het gewoon moeten doen... Anders gebruik je je oude PC toch? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wauzie Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2005 En wat maakt het eigenlijk uit of je op de oude PC zit of op de nieuwe, en je kunt misschien VC opnieuw installeren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.