Jump to content

lange laadtijden


jaap_st1

Recommended Posts

als ik mijn savegame laad duurt het heel lang voordat het spel start eerst komt er zon laadbalkje en dan zon scherm met please wait dan hoor je zon pling en dan duurt het een hele tijd voordat het spel zich laad. na een minuut ga je een keer op

de toetsen rammen en na 3m inuten start hij dan wel maar het blijft irritant

wie helpt mij

groeten

Link to comment
Delen op andere websites

We kunnen je pas helpen als je wat meer info geeft... Mods geïnstaleerd? Legale versie? Systeemgegevens?

Ja, ik heb wel eens een hele stapel mods over en in elkaar geïnstalleerd, dan wordt het spel langzamer op het moment dat hij de desbetreffende mod moet laten zien, maar ook tijdens het laden. Legaal of illegaal maakt volgensmij weinig uit. Aan de computer zelf ligt het denk ik het meeste, kan je de systeemgegevens niet even doorgeven? En duurt het overgaan van het linkse eiland naar het rechtse eiland ook lang?

Link to comment
Delen op andere websites

het is een win. xp-home 3 gigaherz 512 mb ram

hhet nieuwste van het nieuwste maar aan de pc licht het niet wat op mijn oide pc van 3 jaar oud draaide hij perfect

ik heb geen mods en het laden van eiland naar eiland duurt ook niet lang (1/2 sec)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...