Twinsen Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Hi all ik heb op het samp forum, een amx decompiler gevonden. http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=41702.165 maar ik krijg het niet aan de praat... Weten jullie misschien meer? Thx Twinsen Reageren
.Timothy Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 (bewerkt) Eerst even een vraagje richting jouw kant: Volgens iemand in het topic zou het illegaal zijn om dat te doen, tenzij je de .pwn bezit. Waarom zou je dan nog een gamemode willen decompilen? Mocht dit inderdaad illegaal zijn (kan iemand even het wetboek raadplegen?) mogen we je niet helpen denk ik... Mocht het wel mogen, willen we graag weten wát er mis gaat. Bewerkt: 9 mei 2008 door VWO-er Reageren
Ymosky Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Ik denk dat het wel zal mogen. Simpelweg het staat op het samp-forum. Als het samp-team het er daar niet af gooit kun je er toch wel vanuitgaan dat ze er geen problemen mee hebben? Bijvoorbeeld PEN 1 van San Fierro is wel illigaal, maar dat hebben ze er dan ook afgehaald. Of misschien is het handig even een mailtje te sturen naar de samp-crew? FF off-topic: Hoewel ik eerlijk gezegd totaal niet blij ben met zo'n programma, je moet dan wel meer moeite doen om je scripts te beveiligen tegen script-jatters. Reageren
Argon Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Om het te "beveiligen" tegen script jatters moet je dan gewoon je script niet publiek vrijgeven. Of zorgen dat de decompiler je bestand niet kan decompillen door code te plaatsen in het begin waar SA:MP aan uit kan maar de decompiler niet ik heb het nog niet geprobeert maar het zou wel moeten kunnen lukken als die decompiller niet helemaal perfect gemaakt is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.