Madelon Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Ik zoek de auto`s voor stevie, en ik moet een washington ophalen bij een zwembad in Steinway, maar waar is het? Weet iemand dat? Reageren
gtaman1979 Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Ik zoek de auto`s voor stevie, en ik moet een washington ophalen bij een zwembad in Steinway, maar waar is het?Weet iemand dat? Je moet eerst antwoorden (reply-en) op de mail van bruce dat je ingaat op zijn aanbod. Dan zal de wagen op de radar worden toegevoegd en kan je er heen rijden Reageren
Madelon Geplaatst: 9 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Nee, die heb ik allemaal al gehaald, die auto`s. Als je een sms krijgt van stevie, en de derde auto is een washington in steinway, maar waar in steinway? Reageren
gtaman1979 Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Nee, die heb ik allemaal al gehaald, die auto`s. Als je een sms krijgt van stevie, en de derde auto is een washington in steinway, maar waar in steinway? Ahh nou ik heb die side-missie even links laten liggen, wellicht dat iemand anders het weet... Reageren
Hayte Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Steinway's beer garden ligt, lijkt mij dan, in Steinway, dus als je daar naar toe gaat moet je een beetje rondrijden tot je een zwembad ziet Reageren
Gta-Alien Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...amp;set=544,246 hierzo staat ie handig zo'n guide zeg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.