LolaGTA4 Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Hallo Ik heb me zojuist pas ingelogd dus ik weet niet goed waar alles hoort te staan Ik heb het een en ander doorgelezen dus hopenlijk staat het hier goed Nu dus mijn vraag: Eigenlijk een simpele vraag voor de GTA Vice city spelers op de PC. Hoe wissel ik mijn wapens??? Ik heb al zoveel codes geprobeerd en het lukt gewoon niet Ik heb ook een laptop en dus andere toetsen dan een gewoon toetsenbord. Kan iemand mij helpen want ik hang echt vast Oh.. En heeft iemand nog tips voor de missie: Kent Paul- Death Row Alle mannetjes schieten me iedere keer weer overhoop Alvast bedankt!! Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 (bewerkt) Als je het wisselen van wapens van de zelfde groep bedoel dan kan je dat met Tab doen. En wat de missie Death Row betreft. Die is niet zo heel moeilijk. Je moet eerst zorgen voor een snelle wagen. (een Stinger of een Cheeta bijvoorbeeld) Als je bent aangekomen bij de ingang van de vuilnisbuilt dan moet je bijna aan het begin stoppen en uitstappen. Want dan hebben de gangleden jou nog niet gezien, en kan jij ze makkelijk met een sniper of M4 uitschakelen. Loop dan naar binen en knal iedereen af die je ziet. Ik zou gewoon stil blijven staan en misschien bukken en ze een voor een met een M4 afknallen. Als je ze allemaal afgeknalt hebt dan loop je verder tot dat er weer een paar op je af komen. Knal die weer overhoop. Je hoeft nu alleen nog maar een sniper boven op de kraan uit te schakelen en een paar mensen in de bunker (niet lance!) dood te schieten. Nu zie je een korte cut scene waarin Tommy Lance bevrijd. Stap nu met Lance in de auto die naast de bunker staat. En rij zo snel mogelijk weg. Je word nu achtervolgt door een paar gangmembers in auto´s. Gewoon zo snel mogelijk weg rijden en voral niet tegen die auto´s aan beuken. Rij nu naar het ziekenhuis en je hebt de missie gehaalt. Nog een paar tip´s: - zorg voor volle healt en armour als je aan de missie begint. - zorg voor een sniper met 5 kogels, een M4 met 500 kogels, en een uzi. - maak je niet druk om de tijd om Lance te redden, als je snel genoeg aankomt heb je genoeg tijd. - ga pizza missies doen om 150 healt te krijgen. Voor nog meer hulp bij missie´s en vindplaatsen van wapens en wagens kijk je op WikiGTA. Bewerkt: 9 mei 2008 door warrock_123_321 Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Met het wieltje op je muis toch? Reageren
Basssss Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Met het wieltje op je muis toch? Ja en met de Numlock-enter. Reageren
Donwell Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Voor het geval dat, kijk eens bij 'Options » Controls » Redefine controls' en dan bij 'Next weapon' en 'Previous weapon'. Hier zul je de knoppen vanzelf zien. Aangezien jij op een laptop speelt, heb je mogelijk geen muis erbij en dus ook geen muiswiel. Voor het geval dat meende ik dat je met Q en E ook kun wisselen (Q = Vorige, E = Volgende), maar zoals ik al zei kun je dat beter zelf uitzoeken door naar de controls te kijken. Reageren
LolaGTA4 Geplaatst: 9 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Hey bedankt allemaal! Ga het nu meteen uitproberen. Als er nog problemen zijn weet ik jullie te vinden Reageren
LolaGTA4 Geplaatst: 9 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Voor het geval dat, kijk eens bij 'Options » Controls » Redefine controls' en dan bij 'Next weapon' en 'Previous weapon'. Hier zul je de knoppen vanzelf zien. Aangezien jij op een laptop speelt, heb je mogelijk geen muis erbij en dus ook geen muiswiel. Voor het geval dat meende ik dat je met Q en E ook kun wisselen (Q = Vorige, E = Volgende), maar zoals ik al zei kun je dat beter zelf uitzoeken door naar de controls te kijken. Bedankt Donwell! Heb bij redefine controls gekeken en hij reageert dus op Enter + Linkermuisknop Alleen... Telkens als ik nu wil schieten blijft hij wisselen van wapen!! Dus ik moet het als het ware het wisselen 'uitzetten' Er staat bij redefine controls: Backspace to clear Maar als ik backspace druk blijft hij dit doen! Ook met enter valt hij niet uit te zetten. Heb je misschien een oplossing? Reageren
.Timothy Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Probeer eens 'gta_vc.set' te verwijderen, dat reset al je opties. Reageren
Donwell Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Ik heb mogelijk nog een ander vermoeden van wat er aan de hand is. Je moet niet op de instellingen klikken achter de beschrijving, maar hem alleen aanwijzen. Daarna kun je met Backspace aan de gang, je zult zien dat alles nu wél weg is. Nu kun je wel weer op de instellingen klikken en vervolgens instellen. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Bedankt Donwell! Je bedankt Donwell wel en mij niet? Ik heb jou wel geholpen met de missie 'Death Row' hoor. Weet je wel niet hoe lang ik daar op heb zitten typen. Reageren
Nissan Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 (bewerkt) Het kan ook anders. Als je in de missie Guardian Angels de onverwoestbare Admiral gejat hebt, kun je in die Admiral door de blockade rijden naar Lance toe. JE kan niet in tijdnood komen omdat de Admiral redelijk snel is. Je hoeft alleen de Guards voor het pakhuis te overrijden. Je pikt Lance op en rijd naar het ziekenhuis. Tijdens de Comet achtervolging kun je gewoon over de weg rijden. Pas wel op voor de gast met M4 op de stapel stuff dichtbij het pakhuis, die kan vanaf die afstand jou of Lance uit de auto schieten. Bewerkt: 10 mei 2008 door Cuban Gangster Reageren
ceejee Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 op de pc ??? ja dat weet ik op tab met die twee pijltjes Reageren
d900 Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 hoe moet je bij een pizza missie de pizza afleveren? ik bedoel eigenlijk hoe werkt een drive by Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 Q voor naar links en dan gewoon schieten zoals je altijd doet. E Voor naar rechts en idem dito als de bovenstaande zin. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.