Jump to content

Kate Mcgreary

Recommended Posts

Geplaatst:

Volgens wikigta als je bij de missie the decision kiest om wraak te nemen, word Kate doodgeschoten , als je kiest om het geld te verdienen word Roman dood gemaakt, nu heb ik er voor gekozen om wraak te nemen, zo is het ook gebeurd dat Kate werd doodgeschoten, alleen nu word ik zojuist gebeld door een unknown caller, met de vraag of ik haar telefoonnummer kwijt ben, die van Kate dus, die staat nu dus ook niet meer in mijn phonebook, nu ben ik wat met haar gaan eten in 69th dinner, maar hoe kan dat nou als ze dood is,

Geplaatst:
Volgens wikigta als je bij de missie the decision kiest om wraak te nemen, word Kate doodgeschoten , als je kiest om het geld te verdienen word Roman dood gemaakt, nu heb ik er voor gekozen om wraak te nemen, zo is het ook gebeurd dat Kate werd doodgeschoten, alleen nu word ik zojuist gebeld door een unknown caller, met de vraag of ik haar telefoonnummer kwijt ben, die van Kate dus, die staat nu dus ook niet meer in mijn phonebook, nu ben ik wat met haar gaan eten in 69th dinner, maar hoe kan dat nou als ze dood is,

Inderdaad vreemd maar het kan ook zijn dat je het fout hebt gelezen/gezien.

Geplaatst:
Leuke spoiler en dat nog wel in de titel. :duh:

Ja godverredomme he jezus[/font] zet dat ff als titel neer!! vooral leuk voor de andere die het lezen en nog niet de missies hebben voltooid :duh:

Geplaatst:

stel je toch niet zo aan man hij vraagt toch om iets en als je het niet wil weten waarom ga je dan uberhaupt naar dit topic :duh:

Geplaatst: (bewerkt)

Als ik het me goed herinner, droomt Niko na haar dood dat hij met haar uitgaat, en dan wordt hij opeens wakker.. Maar ik weet 't niet zeker. :N

Bewerkt: door Jack-IV
Geplaatst:

hou toch op met da spoiler gedoe man

als je deze dingen nog nie wilt weten moet je maar nie rond neuze op dit forum

Geplaatst:
hou toch op met da spoiler gedoe man

als je deze dingen nog nie wilt weten moet je maar nie rond neuze op dit forum

Je hebt daarmee 100% gelijk.

Geplaatst:

Inderdaad ophouden met klagen over spoilers, anders zit je hier niet aan het goede adres. Toch vind ik het wel zo netjes om de mensen die alles zelf willen ontdekken zoveel mogelijk tegemoet te komen. Topictitel veranderd.

Nu ontopic.

Geplaatst:

idd..

ik ben sowieso niet op dit forum te zien tot ik hem uit heb duszz.. ik heb hem net uitgespeeld :D

maar idd.. wacht maar af.. zometeen wordt niko wakker,, in zn oude zwerver kleren(dezelfde als op t begin),, hij is een beetje derpi omdat hij verlieft was op kate

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...