sanfuck Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Volgens wikigta als je bij de missie the decision kiest om wraak te nemen, word Kate doodgeschoten , als je kiest om het geld te verdienen word Roman dood gemaakt, nu heb ik er voor gekozen om wraak te nemen, zo is het ook gebeurd dat Kate werd doodgeschoten, alleen nu word ik zojuist gebeld door een unknown caller, met de vraag of ik haar telefoonnummer kwijt ben, die van Kate dus, die staat nu dus ook niet meer in mijn phonebook, nu ben ik wat met haar gaan eten in 69th dinner, maar hoe kan dat nou als ze dood is, Reageren
dynastus Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Volgens wikigta als je bij de missie the decision kiest om wraak te nemen, word Kate doodgeschoten , als je kiest om het geld te verdienen word Roman dood gemaakt, nu heb ik er voor gekozen om wraak te nemen, zo is het ook gebeurd dat Kate werd doodgeschoten, alleen nu word ik zojuist gebeld door een unknown caller, met de vraag of ik haar telefoonnummer kwijt ben, die van Kate dus, die staat nu dus ook niet meer in mijn phonebook, nu ben ik wat met haar gaan eten in 69th dinner, maar hoe kan dat nou als ze dood is, Inderdaad vreemd maar het kan ook zijn dat je het fout hebt gelezen/gezien. Reageren
danielb Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 ik had dat ook. kate werd neergeschoten en daarna belde ze me gelijk op. heel vaag Reageren
ErnstJ Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Krijg je nog een soort beloning als je de 100% bij haar haalt? Reageren
Abnormaal Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Leuke spoiler en dat nog wel in de titel. Reageren
Niko<3Kiki Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Leuke spoiler en dat nog wel in de titel. Ja godverredomme he jezus[/font] zet dat ff als titel neer!! vooral leuk voor de andere die het lezen en nog niet de missies hebben voltooid Reageren
gta_player Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 stel je toch niet zo aan man hij vraagt toch om iets en als je het niet wil weten waarom ga je dan uberhaupt naar dit topic Reageren
Jack-IV Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 (bewerkt) Als ik het me goed herinner, droomt Niko na haar dood dat hij met haar uitgaat, en dan wordt hij opeens wakker.. Maar ik weet 't niet zeker. Bewerkt: 9 mei 2008 door Jack-IV Reageren
r3v3rz3 Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 hou toch op met da spoiler gedoe man als je deze dingen nog nie wilt weten moet je maar nie rond neuze op dit forum Reageren
dynastus Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 hou toch op met da spoiler gedoe manals je deze dingen nog nie wilt weten moet je maar nie rond neuze op dit forum Je hebt daarmee 100% gelijk. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Inderdaad ophouden met klagen over spoilers, anders zit je hier niet aan het goede adres. Toch vind ik het wel zo netjes om de mensen die alles zelf willen ontdekken zoveel mogelijk tegemoet te komen. Topictitel veranderd. Nu ontopic. Reageren
GTAmitch Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 idd.. ik ben sowieso niet op dit forum te zien tot ik hem uit heb duszz.. ik heb hem net uitgespeeld maar idd.. wacht maar af.. zometeen wordt niko wakker,, in zn oude zwerver kleren(dezelfde als op t begin),, hij is een beetje derpi omdat hij verlieft was op kate Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.