Scarface92 Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Beste leden, Op het dakterras van het appartement van (Playboy X) staat een Jacuzzi. Het appartement krijg je als je Playboy X vermoord in de missie: The Holland Play.[/font] Maar is er eigenlijk een mogelijkheid om in de Jacuzzi te zitten? Hij staat er anders niet voor niets.. mvg, GTT Reageren
Swiggers Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 (bewerkt) Nee, je kan er tot zo ver ik weet niet in. Rockstar Games heeft véél functie's in het spel gebracht. Maar in de Jacuzzi niet. Misschien in GTA V Swiggers Bewerkt: 9 mei 2008 door swiggers Reageren
.Exorcist Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Beste leden,Op het dakterras van het appartement van (Playboy X) staat een Jacuzzi. Het appartement krijg je als je Playboy X vermoord in de missie: The Holland Play.[/font] Maar is er eigenlijk een mogelijkheid om in de Jacuzzi te zitten? Hij staat er anders niet voor niets.. mvg, GTT Nee kan niet. Reageren
Hayte Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 je kan wel net alsof doen gewoon erin springen en dan bukken... maar jammergenoeg is hij niet zo diep... Reageren
Jozz Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 kan iemand een kaartje geven van het huis van X ? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 (bewerkt) Playboy's savehouse kan je hier vinden. Om dit te betreden moet je wel Playboy X vermoord hebben in de missie The Holland Play.[/font] Bewerkt: 9 mei 2008 door Hanneswasco Reageren
Follow Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Hmm, kan je ook daten in je eigen huis, lekker met meisje in bad het bad zitten? Reageren
Scarface92 Geplaatst: 9 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Hmm, kan je ook daten in je eigen huis, lekker met meisje in bad het bad zitten? Ja, je kunt de personages met wie je date ook meenemen naar je savehouse. Alleen weet ik niet of ze je volgt door in de lift te gaan.. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Je kan ook op het dak komen via de flat waar playboy in gaat in de missie waarin je hem moet vermoorden. zo kan je vriendin ook mee Reageren
gtafreak_124 Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Nee, je kan er tot zo ver ik weet niet in. Rockstar Games heeft véél functie's in het spel gebracht. Maar in de Jacuzzi niet. Misschien in GTA V Swiggers is er al sprake van een gta V misschien Reageren
Jok3r Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Lol dit is de domste thread die ik hier ooit heb gezien.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.