DaRick1993 Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 (bewerkt) Ik heb de nummers van alle flying rats van ieder eiland op een A4 gezet, geen kaartjes uitprinten maar een document waar de flying rats allemaal opstaan van alleen de nummers Bohan/Dukes/Broker ook alleen de nummers Algonquin daar hoort wel bij Happines island, colony island and charge island ook alleen de nummers Alderney Ook alleen de nummers van: Exotic Exports, High End Assassination Drugsdelivery, Races, Unique Stunts Jumps Car thefts, Random Characters, Most Wanted En als laatste Vigilantes Allemaal op een A4'tje En geen allemaal die kaartjes uit te printen HET OPEN VAN HET DOCUMENT KAN JE HET AANTAL NUMMERS VAN IEDER EILAND LATEN ZIEN HOEVEEL ER OP ZITTEN, OF ER OP ZIJN Als je dit gedownload hebt wil je alstublieft een reactie zetten, mag hoeft niet, liefst wel Misschien helpt dit voor jullie. Veel Succes Gta_oplosingen_IV.doc Bewerkt: 11 mei 2008 door Wiermans Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Best handig.....maar het wordt, alleen met jouw A4-tje, wel erg lastig om bijvoorbeeld alle Flying Rats te vinden denk ik. Ik weet dat er op een bepaald eiland 74 liggen, maar wáár??? Dat lijkt me prettiger om te weten eerlijk gezegd. Maar: als aanvulling is het best makkelijk Edit @Wiermans: ah...oke, nu is het me duidelijker. Niet het gemak van de kaartjes maar wél het aantal per eiland weten zodat je zelf aan de gang kunt.....prima verzonnen!!!! Reageren
DaRick1993 Geplaatst: 9 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 (bewerkt) Sommige mensen willen het helemaal zelf vinden Maar dat lukt niet altijd Hiermee weet je hoeveel per eiland Dus het kan voor sommige mensen handig zijn Bewerkt: 10 mei 2008 door Wiermans Reageren
DaRick1993 Geplaatst: 10 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 (bewerkt) WILT SOMS NIETMAND DIT HEBBEN IK HEB HET VOOR MEZELF GEMAAKT, MAAR IK HEB ER OPGEZET VOOR EEN PAAR VAN JULLIE Bewerkt: 10 mei 2008 door Wiermans Reageren
dynastus Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 WILT SOMS NIETMAND DIT HEBBENIK HEB HET VOOR MEZELF GEMAAKT, MAAR IK HEB ER OPGEZET VOOR EEN PAAR VAN JULLIE Niet zo boos zijn als het voor jezelf is heb je niks verspild hoogstens 5 minuten en er zijn altijd mensen die het willen. Reageren
DaRick1993 Geplaatst: 10 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 WILT SOMS NIETMAND DIT HEBBENIK HEB HET VOOR MEZELF GEMAAKT, MAAR IK HEB ER OPGEZET VOOR EEN PAAR VAN JULLIE Niet zo boos zijn als het voor jezelf is heb je niks verspild hoogstens 5 minuten en er zijn altijd mensen die het willen. Your right Reageren
.Sharingan Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Toch snap ik het niet, want het Lijkt me best handig. Reageren
gtamaniac Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Sommige mensen willen het helemaal zelf vindenMaar dat lukt niet altijd Hiermee weet je hoeveel per eiland Dus het kan voor sommige mensen handig zijn Tis alleen om bij te houden wat je nog moet doen om 100% te halen, waar die rats liggen enzo moet je gewoon op internet kijken. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 (bewerkt) Handig Heb het ff uitgeprint Thnx! Alleen zijn de pigeons per ailand onhandig, want ik weet niet welke jij bij welk eiland geteld heb. omdat er ook nog bruggen zij en kleine eilandjes :S Bewerkt: 11 mei 2008 door Kai-ShockWave Reageren
mastala Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 super handig:D als me ps3 weer heel is en ik de storyline heb uitgespeeld ga ik het op jou manier doen! veel leuker dan via wikigta.. dan is er niks moeilijks meer aan! Reageren
DaRick1993 Geplaatst: 11 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 (bewerkt) Handig Heb het ff uitgeprint Thnx! Alleen zijn de pigeons per ailand onhandig, want ik weet niet welke jij bij welk eiland geteld heb. omdat er ook nog bruggen zij en kleine eilandjes :S Bij Algonquin horen de kleinere eilanden charge island, colony island en happines island Bewerkt: 11 mei 2008 door Wiermans Reageren
SniperEye Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Keihandig idd. Het kaartje van wiki geeft al aan waar de items liggen, hiermee kun je afstrepen zonder het kaartje gezien te hebben. Voegt dus wel degelijk wat toe Reageren
Big Playahh Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 WILT SOMS NIETMAND DIT HEBBENIK HEB HET VOOR MEZELF GEMAAKT, MAAR IK HEB ER OPGEZET VOOR EEN PAAR VAN JULLIE Niet zo boos zijn als het voor jezelf is heb je niks verspild hoogstens 5 minuten en er zijn altijd mensen die het willen. Your right het is best handy hoor! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.