.Sharingan Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Heb nog geen topics hierover gezien, dusja : Klik Daar staan ze. Ik kan geen foto maken, maar je kan er wel zelf naartoe rijden. Reageren
lucasso Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 heb even in game opgezocht en een screen van gemaakt Reageren
Slimm Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Ja was er al eens opgeklommen, komt dat voor in de MIB films? Lang geleden voor het laatst gezien.. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 9 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Ja was er al eens opgeklommen, komt dat voor in de MIB films? Lang geleden voor het laatst gezien.. In de eerste film. Reageren
Paultjuh010 Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Haha nu je het zegt, precies hetzelfde. Ik herkende het al ergens van:Dhaha Reageren
Hit Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Je kan met een ladder dat ronde ding in er staan daar al mensen(toeristen) en er zijn van die vergroot glas kijk dingen Reageren
nurf Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Ik ben er vanaf gesprongen Zonder valhelm that is. Reageren
gtaNiNi Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 Ow ja ik vond het er ook al bekend uitzien, maar wist niet meer waarvan. Ben er nog niet ingeklommen maar ga ik wel doen. Kom regelmatig daar in de buurt om armour te halen. Reageren
Iscariah Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Je kan met een ladder dat ronde ding in er staan daar al mensen(toeristen) en er zijn van die vergroot glas kijk dingen Toeristen? Ik zie nooit iemand daar in de buurt of boven? Reageren
BlackD Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 ben die dingen nerges nog gespot waar zitte die dingen dan ? Reageren
OG-J Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Bij Men In Black klimmen ze er idd in, wieweet kan je er ook meevliegen Reageren
vercettiboy Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 als ik me niet vergis zijn deze gebouwen de expogebouwen van de VS Net zoals het atonium in belgie Reageren
chasmen Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 @ BlackD, snapmap voor de MIB gebouwen: http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...amp;set=676,228 Reageren
Joriz Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 als ik me niet vergis zijn deze gebouwen de expogebouwen van de VSNet zoals het atonium in belgie Deze torens zijn netzo als het Atomium in België van een wereldtentoonstelling. Deze torens zijn observatie torens. Netzo als in GTA4 kon je daar vroeger in het echt over New York heen kijken. Meer informatie over deze torens is te vinden op de Engelse Wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Flushing_Meadows-Corona_Park Het klopt inderdaad dat deze locatie is gebruikt in de film Man in Black. Behalve Man in Black zijn deze locatie nog in diverse andere films en series te zien waaronder een aflevering van the Simpsons, in het intro van King of Queens en de Ridley Scott film Black Rain. Merk op dat veel gebouwen van Liberty City in GTA4 gebaseerd zijn op echte gebouwen en bouwstijlen die voorkomen in New York. Er zal dus niet zomaar een of ander raar UFO ding in voorkomen. Behalve als dus New York al een beroemd UFO museum heeft (wat dus niet het geval is). Reageren
niko belic Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 door die link van JORIZ heb ik gezien dat die wereld bol ook bestaat PS ik vind GTA 4 steeds mooier worden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.