Jump to content

2 shirt bij statue of liberty?!

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik las ergens dat je 2 shirt kan halen bij het statue of liberty (het vrijheids beeld) de ene moet je oppakken want die ligt op de 2e verdieping (heb ik gedaan en gelukt) en een waarbij je door een deur moet en de game eventjes laad en dan je naarbuiten komt met een shirt, maar die laatste lukt niet want ik kan die deur niet vinden!!

Geplaatst:
Ik las ergens dat je 2 shirt kan halen bij het statue of liberty (het vrijheids beeld) de ene moet je oppakken want die ligt op de 2e verdieping (heb ik gedaan en gelukt) en een waarbij je door een deur moet en de game eventjes laad en dan je naarbuiten komt met een shirt, maar die laatste lukt niet want ik kan die deur niet vinden!!

Geloof bedoelen ze die deur boven op het vrijheidsbeeld, je kan alleen dat bereieken met een helikopter

Geplaatst:
Er OP?!! Hoe Kom je daar? jah met een helicopter is makkelijker gezegd dan gedaan!

voor sommige mensen wel, je vliegt erheen en springt eruit simpel

en er zijn volgens mij geen 2 shirts

Geplaatst:

Dat T-shirt van Happiness island licht op de verdieping die lopend toegankelijk is. Dus vanaf binnen de trappen op en dan de trappen buiten volgen. Totdat je op de 'sokkel' staat en dus niet meer verder kan, uitzondering helikopter. Dan staat er een politieagent/bewaker, en daarvoor licht de T-shirt.

En over een tweede T-shirt heb ik nog niks gehoord, mischien bedoel je de ingang tot het 'hart of liberty'. Letterlijk een bonzend hart. Daar kan je alleen komen door middel van een Helikopter waar je dan uit springt.

Geplaatst:
Dat T-shirt van Happiness island licht op de verdieping die lopend toegankelijk is. Dus vanaf binnen de trappen op en dan de trappen buiten volgen. Totdat je op de 'sokkel' staat en dus niet meer verder kan, uitzondering helikopter. Dan staat er een politieagent/bewaker, en daarvoor licht de T-shirt.

En over een tweede T-shirt heb ik nog niks gehoord, mischien bedoel je de ingang tot het 'hart of liberty'. Letterlijk een bonzend hart. Daar kan je alleen komen door middel van een Helikopter waar je dan uit springt.

Ik heb ook geen 2e T-Shirt gevonden... Misschien ligt ie bovenop het hart? Ik heb nog niet geprobeert of je daarop kan klimmen, maar als het kan verbaast het me niks!~Het verbaast me trouwens ook niet als het niet kan! Boeie... :puh:

Geplaatst:

Ik heb ook geen 2e T-Shirt gevonden... Misschien ligt ie bovenop het hart? Ik heb nog niet geprobeert of je daarop kan klimmen, maar als het kan verbaast het me niks!~Het verbaast me trouwens ook niet als het niet kan! Boeie... :puh:

Mischien kan je het na een antaal kogels stuk schieten xD ga ik proberen erop klimmen ga ik ook proberen.

En anders cheat ik er een heli in en de heletijd levens cheat gebruiken mischien lukt het zo xD.

Geplaatst:

Jat beter een Maverick van Helitour, want die heeft kleinere rotors dan Anihilator zo kun makkelijk dichterbij komen, maar van daar weer levend naar beneden komen is moelijk (heb nooit overleefd :duh: ). Heeft iemand tips om te oveleven?

Geplaatst: (bewerkt)

Het is me al een paar keer gelukt , dan kun je ook naar het heart of liberty city :D

Bewerkt: door IronBullet
Geplaatst: (bewerkt)

Ja ik heb da shirt ook gevonden maar zyn er eigenlyk meer shirts te vinden in L.C.? en je hebt tog maar 2 petten in het hele spel?

Bewerkt: door BcashGetMoney

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...