ikt Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Hoi allemaal! Ik heb net vandaag mijn Xbox360 binnen, met GTA IV en al. Nu wil ik Xbox Live aansluiten. Maar dat lukt niet echt. Ik heb alle kabels goed gedaan, alle aanwijzingen gevolgd in het boekje, maar het wil maar niet lukken. Ik krijg steeeds een fail bij het checken van het IP. Dus wie heeft er ervaring met Xbox Live en kan mij helpen? Reageren
Think Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Probeer eens bij het tabblad System, Network Settings en dan Restore to Factory Defaults Reageren
ikt Geplaatst: 9 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Dat heb ik al gedaan, werkt nog steeds niet. Reageren
Jack-IV Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Dit probleem ligt meestal bij je router/modem. Kijk eens in je control panel(in je browser 192.168.1.1 intikken normaal gezien) en zie of er een beveiliging aanstaat.. Reageren
ikt Geplaatst: 9 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 (bewerkt) Nope, niets is geblokkeerd. Maar ik snap niet wat ik allemaal moet instellen, de aangegeven dingen in het boekje zijn er niet op mijn router Open UTCP ofzo. Ik heb daar alleen een adres staan. Edit: het lag dus aan de kabel. De originele kabel was te kort, dus ik pakte maar een andere. Nu heb ik de console iets dichterbij de stopcontactdinges gedaan. Maar het probleem is gefixed! Bewerkt: 9 mei 2008 door ikt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.