Jump to content

Xbox360 internetproblemen

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi allemaal! :)

Ik heb net vandaag mijn Xbox360 binnen, met GTA IV en al. Nu wil ik Xbox Live aansluiten. Maar dat lukt niet echt. Ik heb alle kabels goed gedaan, alle aanwijzingen gevolgd in het boekje, maar het wil maar niet lukken. Ik krijg steeeds een fail bij het checken van het IP. Dus wie heeft er ervaring met Xbox Live en kan mij helpen? :)

Geplaatst:

Dit probleem ligt meestal bij je router/modem. Kijk eens in je control panel(in je browser 192.168.1.1 intikken normaal gezien) en zie of er een beveiliging aanstaat..

Geplaatst: (bewerkt)

Nope, niets is geblokkeerd. Maar ik snap niet wat ik allemaal moet instellen, de aangegeven dingen in het boekje zijn er niet op mijn router :( Open UTCP ofzo. Ik heb daar alleen een adres staan.

Edit: het lag dus aan de kabel. De originele kabel was te kort, dus ik pakte maar een andere. Nu heb ik de console iets dichterbij de stopcontactdinges gedaan. Maar het probleem is gefixed! :D

Bewerkt: door ikt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...