Jump to content

GTA San Andreas User Files bestaat niet?

Recommended Posts

Geplaatst:

op mijn computer staat net san andreas ( op mijn andere allang hoor ) en heb ik even een 95% savegame gedownload maar je moet het plaatsen bij: GTA San Andreas User Files. maar die map heb ik niet en als ik hem aanmaak en die file erin stop dan is er ook nix... kunnen julie mij helpen?

MVG Jordy

Geplaatst: (bewerkt)

Die map wordt vanzelf aangemaakt als je je spel 1 keer opslaat. Dus start San Andreas, doe de beginmissie, sla je spel op en kijk dan of je de map San Andreas User Files kan vinden...

JelleVD :cya:

Bewerkt: door jellevd

Het is niet gelukt

GELUYKT! HIJ STOND BIJ SAN ANDREAS ZELF

Bewerkt: door jordygrunn
Geplaatst:

Staat hij niet bij m ijn documenten? Hij hoort er daarbij te staan...?

• 7 maanden later...

hallo met romarkiller

ik heb ook geen userfiles en het staat niet bij document en ook niet bij files van gta san andreas ik heb hem al 2 keer opnieuw geinstalleerd maar dat helpt niet want hij is steeds weg kan iemand mij helpen?? oh en als ik de gta wil spelen doet ie ook niet want dan zegt ie cant find gta.exe hij doet alleen als ik gta user files heb (weet dat omdat hij het eerder wel deed toen ik nog wel user files had)

met veel groet romarkiller

Bewerkt: door romarkiller

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...