jordygrunn Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 op mijn computer staat net san andreas ( op mijn andere allang hoor ) en heb ik even een 95% savegame gedownload maar je moet het plaatsen bij: GTA San Andreas User Files. maar die map heb ik niet en als ik hem aanmaak en die file erin stop dan is er ook nix... kunnen julie mij helpen? MVG Jordy Reageren
JelleVD Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 (bewerkt) Die map wordt vanzelf aangemaakt als je je spel 1 keer opslaat. Dus start San Andreas, doe de beginmissie, sla je spel op en kijk dan of je de map San Andreas User Files kan vinden... JelleVD Bewerkt: 9 mei 2008 door jellevd Reageren
jordygrunn Geplaatst: 9 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 zal ik doen.. ik reageer wel even als het is gelukt of niet Reageren
jordygrunn Geplaatst: 9 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 (bewerkt) Het is niet gelukt GELUYKT! HIJ STOND BIJ SAN ANDREAS ZELF Bewerkt: 9 mei 2008 door jordygrunn Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Staat hij niet bij m ijn documenten? Hij hoort er daarbij te staan...? Reageren
romarkiller Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 (bewerkt) hallo met romarkiller ik heb ook geen userfiles en het staat niet bij document en ook niet bij files van gta san andreas ik heb hem al 2 keer opnieuw geinstalleerd maar dat helpt niet want hij is steeds weg kan iemand mij helpen?? oh en als ik de gta wil spelen doet ie ook niet want dan zegt ie cant find gta.exe hij doet alleen als ik gta user files heb (weet dat omdat hij het eerder wel deed toen ik nog wel user files had) met veel groet romarkiller Bewerkt: 28 december 2008 door romarkiller Reageren
tjoef Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 Wilde gok: Maak zelf die map aan in je documenten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.