Jump to content

Gamerscore Points


GTAmaniax

Recommended Posts

Hallo,

Ik weet niet precies waar ik dit neer moet zetten dus ik vraag het hier maar even.

Ik heb vorige week een xbox360 gekocht(speciaal voor gta4 :D) dus ik heb er nog niet zo verstand van.

Zou iemand me precies kunnen uitleggen wat je nu precies kunt met 'gamerscore points'?

Ik heb al vanalles afgezocht maar ben niks echt duidelijks tegengekomen.

Alvast bedankt :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Gamerscore points zijn punten die je kunt verdienen door 'achiements', doelstellingen te halen. Hoe moeilijker je achievement is, hoe meer punten het waard is. Per retail game kun je 1000 punten halen. Bij een arcade maximum 200. Met de punten zelf kun je niets doen. je kunt de achievements zien als je op de middenste knop duwt, dan naar je profiel gaan, 'My Games' en dan kan je de achievement lijst zien per spel.

Edit: hier is een site/forum waar alle achievement lijsten opstaan van alle retail games, aziatische spellen en arcade spellen. Van elk spel staat er ook een achievement guide (uitleg hoe je de bepaalde achievements haalt).

Bewerkt: door Think
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...