klikoe Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Ik zat een beetje op internet naar mods te zoeken, toen ik opeens een mod zag waarmee gta sa net gta iv lijkt. Hier zijn een paar screenies: >>klik<< In het forum staat ook een link om hem te downloaden: >>klik<< Mijn vraag is: Hoe kan ik hem installeren? Er zit wel een readme bij maar daar begrijp ik ook niks van. klikoe Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Gewoon naar C:\Windows\System32 en hem dar neer zetten... Reageren
klikoe Geplaatst: 9 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 (bewerkt) Gewoon naar C:\Windows\System32 en hem dar neer zetten... Wat daar neer zetten? (Iets duidelijker zijn.) klikoe Bewerkt: 9 mei 2008 door klikoe Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Beste, Je krijgt een paar bestanden als je de mod download De enigste die je nodig hebt zijn de d3d9.dll en de enbseries.ini, zet ze gewoon even in je C:/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas folder. Of als je het zo beter snapt, bij je exe van SA. Ingame druk je op Shift + F12 en de mod wordt geactiveer. Post hier ook nog even welke videokaart je hebt dan geef ik je de enbseries.ini die het best bij jouw kaart past. Tom Reageren
klikoe Geplaatst: 15 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Hoe kan ik zien wat voor videokaart ik heb?? Reageren
Velaro Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Hoe kan ik zien wat voor videokaart ik heb?? Ga naar je bureaublad en klik daar op je rechtermuisknop op een willekeurige plaats. Dan kies je het tabblad 'instellingen'. Daar zal iets staan zoals (bij mij): Plug&Play monitor op ATI Radeon X1600 Het vetgedrukte is je videokaart. Reageren
max_gtafreak Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 ik heb een Plug & Play-monitor Nvidia Geforce 7500 LE weet iemand welke enbseries.ini ik moet gebruiken??? Reageren
K.O. Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 (bewerkt) Als je de mod download zit er een enbseries.ini bijgesloten. Deze zou toch gewoon moeten werken? Voor zover ik die readme ff vluchtig heb bekeken, zijn er helemaal geen meerdere enbseries.ini's. Gewoon het .dll en het .ini bestand in de goede map zetten en op Shit+F12 drukken om de mod te activeren. Ik lees net dat de mod zelf weer een (ander) .ini bestand creëert, waar je aan kunt tweaken om het resultaat te verbeteren, maar dat is niet noodzakelijk. Je hebt om te beginnen alleen maar die eerste 2 bestanden nodig (.dll en 1e .ini) Bewerkt: 16 mei 2008 door K.O. Reageren
klikoe Geplaatst: 17 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Als ik de .dll vervang door de oude en de enbseries.ini bij de exe doe, zegt hij als ik sa wil weer starten, dat hij het bestand d3dx9_26.dll niet kan vinden. Als ik dan de naam van het bestand uit de download die naam geef, start hij sa wel, maar gebeurt er niks als ik op shift+f12 druk. Reageren
K.O. Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 SA roept d3dx9.dll aan dat standaard in je system32 map zit als je de DirectX 9 library hebt geïnstalleerd. Dit bestand roept dan weer d3dx9_26.dll aan (geloof ik) en anderen. Blijkbaar heb jij dat bestand niet. Je kunt het hier downloaden. Blijk je nog meer .dll bestanden te missen, dan kun je die hier downloaden. De bestanden hernoemen heeft geen zin, want ze hebben een hele andere inhoud. Het is dus niet zo gek dat het dan niet werkt. Ik vraag me echter af of je inderdaad de bestanden in de system32 map moet vervangen. Elk ander programma dat DX9 gebruikt maakt hier immers ook gebruik van. Is het niet zo dat je ook het .dll bestand gewoon in de GTA SA map had moeten zetten? Dat lijkt mij logischer, maar wie weet zit ik er helemaal naast. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.