RHochstenbach Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Weet iemand of er een chatfunctie in de multiplayer zit? Want ik heb nog niet alle functies doorlopen. Reageren
Rullez Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Nee het is niet zo als je een server joint dat je nog gewoon met wat tekst kan chatten, maar wat wel mogelijk is is om door een headset te praten en te luisteren. Reageren
RHochstenbach Geplaatst: 9 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 maar wat wel mogelijk is is om door een headset te praten en te luisteren. Dat is jammer, maar met een headset is het wel een goed begin Reageren
Heroix Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Headset is meer als genoeg, beter zelfs vind ik persoonlijk. Reageren
no ps3 = no living Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Headset is meer als genoeg, beter zelfs vind ik persoonlijk. is zeker beter je krijgt de tijd toch niet om alles te typen praten is veel sneller alsof jullie dat nog niet wisten:P:P Reageren
Tsirapo Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 wel om hierop verder te gaan. denk je dat een headset van Logitech oorspronkelijk bedoeld voor de pc, zou werken voor de ps3? want ik zou het vrij dom vinden moest ik hiervoor een extra €60 gaan neertelle simpelweg om wat te kunnen communiceren. Reageren
Think Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Geplaatst: 13 mei 2008 wel om hierop verder te gaan.denk je dat een headset van Logitech oorspronkelijk bedoeld voor de pc, zou werken voor de ps3? want ik zou het vrij dom vinden moest ik hiervoor een extra €60 gaan neertelle simpelweg om wat te kunnen communiceren. Ja, alles met USB aansluiting of bluetooth werkt. Reageren
Destilios Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 wel om hierop verder te gaan.denk je dat een headset van Logitech oorspronkelijk bedoeld voor de pc, zou werken voor de ps3? want ik zou het vrij dom vinden moest ik hiervoor een extra €60 gaan neertelle simpelweg om wat te kunnen communiceren. Ja, alles met USB aansluiting of bluetooth werkt. idd alles met USB of blauwtand werkt... verder is het chatsysteem in gta iv wel vet wnt dan moet je je mobiel tevoorschijn toveren en de gene met wie je wilt praten moet je dan bellen volgens mij.. Reageren
BonkMeisterXXL Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 idd alles met USB of blauwtand werkt...verder is het chatsysteem in gta iv wel vet wnt dan moet je je mobiel tevoorschijn toveren en de gene met wie je wilt praten moet je dan bellen volgens mij.. Als ik het goed heb is dat bellen alleen voor het inviten van een friend. Reageren
Biocount Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Iedereen die in je team zit hoorje zowiezo.. Als het spel niet in team verband is dan hoorje iedereen. En als je iemand wilt spreken uit het andere team dan kan je die gene inderdaad bellen. (je kan je mobiel gewoon weg drukken, als je op wilt hangen open je de foon weer en drukje weer op zijn naam. Reageren
Tsirapo Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 Dank je voor de hulp spijtig genoeg zijn mijn punten niet al te vet en zal Gta IV nog een eind weg zijn voor mij :'( maar miss als ik wat slijm xD dan lukt het wel. Reageren
sanfuck Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Volgens mij als je zelf geen headset hebt kan je de andere ook niet horen praten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.