TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 ik heb gta sa maar ik kan geen mods installeren ik heb v2 maar ook een patch want ik kan die mapjes niet vinden waar die dingen instaan ik zie alleen mapjes anim audio data models movies read me en text als mapjes en daar staan die dingen die ik moet verwisselen niet in HELP me PLZ grtzz tbogg Reageren
Tommy The Best Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 (bewerkt) Dit filmpje van youtube zou je al eens kunnen helpen hoe je Car Mods In San andreas instaleert. Vergeet wel geen back-ups te maken anders moet je herinstaleren (en dat is egt gezeik ) Gta SA MOD Ik hoop dat je er iets aan hebt. TTB Bewerkt: 9 mei 2008 door Tommy The Best Reageren
TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 9 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 ik snap het nog niet egt filmpje beetje onduidelijk ... wie kan het me een beetje diudelijk uitleggen?? Reageren
Donwell Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Je zegt nu wel dat de dingen die je moet vervangen niet in de mapjes staan, maar het zou alles een stuk makkelijker maken als je verteld wat er moet worden vervangen (aan de extentie [soort bestand] hebben we vaak al genoeg). Heb je overigens ook in de ReadMe gekeken? Hierin staat vaak waar je de bijgeleverde bestanden moet plaatsen, en soms ook nog hoe. Reageren
TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 11 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 nou bijvoorbeeld een auto dat open ik dan met winrar en in de read me txt staat je moet dit en dat veranderen in dit en dat mapje maar dat kan ik niet vinden Reageren
Donwell Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 In de map 'Models' staat een bestand genaamd 'gta3.img'. Dit bestand kun je openen met de IMGTool. Vervolgens moet je de bestanden vervangen volgens IMGTool handleiding. Hier staat tevens in beschreven hoe je auto's helemaal installeert, volg dus daarom ook Stap 8. Reageren
TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 12 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 ok dankjewel ik denk dat ik er nu wel uitkom tbogg Reageren
TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 12 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 maar nog ff een vraag hoe open ik dat met dat img ??? Reageren
.Timothy Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 (bewerkt) Je opent dat bestand door IMG Tool te downloaden, uit te pakken met WinRAR en vervolgens het bestand 'gta3.img', die je vind in de 'models'-map in je GTA San Andreas-map, te openen. Nu kun je aan de slag Zie voor meer informatie de IMG Tool Handleiding. Bewerkt: 12 mei 2008 door VWO-er Reageren
TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 12 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Allemaal heel erg BEDANKT ik zal er nu wel uitkomen grtzz tbogg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.