Jump to content

kan geen mods instaleren gta sa

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb gta sa maar ik kan geen mods installeren ik heb v2 maar ook een patch want ik kan die mapjes niet vinden waar die dingen instaan ik zie alleen mapjes anim audio data models movies read me en text als mapjes en daar staan die dingen die ik moet verwisselen niet in HELP me PLZ

grtzz tbogg

Geplaatst: (bewerkt)

Dit filmpje van youtube zou je al eens kunnen helpen hoe je Car Mods In San andreas instaleert.

Vergeet wel geen back-ups te maken anders moet je herinstaleren (en dat is egt gezeik :duh:)

Gta SA MOD

Ik hoop dat je er iets aan hebt.

TTB :cya:

Bewerkt: door Tommy The Best
Geplaatst:

ik snap het nog niet egt filmpje beetje onduidelijk ...

wie kan het me een beetje diudelijk uitleggen??

Geplaatst:

Je zegt nu wel dat de dingen die je moet vervangen niet in de mapjes staan, maar het zou alles een stuk makkelijker maken als je verteld wat er moet worden vervangen (aan de extentie [soort bestand] hebben we vaak al genoeg).

Heb je overigens ook in de ReadMe gekeken? Hierin staat vaak waar je de bijgeleverde bestanden moet plaatsen, en soms ook nog hoe.

Geplaatst:

nou bijvoorbeeld een auto dat open ik dan met winrar en in de read me txt staat je moet dit en dat veranderen in dit en dat mapje maar dat kan ik niet vinden

Geplaatst:

In de map 'Models' staat een bestand genaamd 'gta3.img'. Dit bestand kun je openen met de IMGTool. Vervolgens moet je de bestanden vervangen volgens IMGTool handleiding. Hier staat tevens in beschreven hoe je auto's helemaal installeert, volg dus daarom ook Stap 8.

Geplaatst: (bewerkt)

Je opent dat bestand door IMG Tool te downloaden, uit te pakken met WinRAR en vervolgens het bestand 'gta3.img', die je vind in de 'models'-map in je GTA San Andreas-map, te openen. Nu kun je aan de slag :)

Zie voor meer informatie de IMG Tool Handleiding.

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:

Allemaal heel erg BEDANKT ik zal er nu wel uitkomen

grtzz tbogg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...