Jump to content

GTA SA doet het niet meer

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb toestraks een modification geinstalleerd, maar toen wou ik gta opstarten en nou doet hij maar tot de helft laden :? echt raar...

maar weet iemand hoe ik een mod kan uninstalleren??

Geplaatst:

Dat kan komen doordat je een V2 versie hebt vna SA. Als je even >>dit<< programma download en uitvoert moeten mods het doen. Mods verwijderen doe je door bestanden terug te zetten van de orginele SA, en als je die neit hebt opnieuw instaleren van SA. ;)

Geplaatst:
en als je die neit hebt opnieuw instaleren van SA. ;)

Of je vraagt natuurlijk de originele bestanden hier op, dat scheelt weer een halfuur aan het installeren van het spel. Overigens, mocht je toch V1 hebben (kijk in het hoofdmenu van San Andreas of er rechtsonder in beeld iets staat, staat er niets heb je V1), kijk dan eens in de bijgeleverde ReadMe voor eventuele vergeten dingetjes waardoor je game crasht. ;)

Geplaatst:

ik heb nou die patch gedownload maar als ik nou een save of new game wil openen dan komt er heel de tijd een foutmelding.. :N

Hoe kan je dit oplossen?

Geplaatst:

Ten eerste kijk je eventjes wat er mogelijk fout kan zijn gegaan. Heb ik alles goed geïnstalleerd volgens de ReadMe? Heb ik niets vergeten? Als je dit allemaal hebt gehad en je ziet de oorzaak niet, kun je het spel het beste opnieuw installeren. Zie je de oorzaak wél, voer deze dan alsnog uit of zet er de juiste dingen weer voor terug.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...