Jump to content

Truc om altijd host te zijn

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

De truuk om altijd host te zijn is minstens een private slot te selecteren bij het starten van een game.

Hopelijk gaat nu niet iedereen hosten. Dan blijft er niemand meer over...

(Ik heb het nog maar een keer kunnen proberen ik weet dus niet of het altijd zo is. Waarschijnlijk wel omdat je zelf vrienden moet inviten.)

Bewerkt: door IV trailer
Geplaatst:
De truuk om altijd host te zijn is minstens een private slot te selecteren bij het starten van een game.

(Ik heb het nog maar een keer kunnen proberen ik weet dus niet of het altijd zo is. Waarschijnlijk wel omdat je zelf vrienden moet inviten.)

Niet veel aan ik denk dat de meeste gewoon Ranked en dan Mode kiezen en die zitten zo vol maar ik hoef geen host te zijn als ik maar kan spelen

Geplaatst:

Niet veel aan ik denk dat de meeste gewoon Ranked en dan Mode kiezen en die zitten zo vol maar ik hoef geen host te zijn als ik maar kan spelen

Het kan handig zijn om bijvoorbeeld bij race de voertuigcatagorie te kiezen of de lap.

Geplaatst:
Dit klopt, het zal zelden voorkomen dat je dan NIET de host bent.

Maar als je nou de verkeerde game van verkeerde auto's hebt die je Start new game en dan join't hij of maakt hij andere aan waar jij host ben en dat moet je dan gewoon paar keer doen tot je host bent

Geplaatst:

Bij hosten moet je dan ook een snelle internetverbinding hebben? Of gaat dit allemaal via xbox live servers? Geen idee hierover.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...