Jopper47 Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Hallo allemaal, Ik heb een tijdje geleden style xp geinstalleerd en uitgeprobeerd, maar nu heb ik wel 7 thema's die ik lelijk en niet mooi vind en ook nooit gebruik. Wat is nu het probleem, de trial van style xp is bij mij verlopen en nu weet ik niet hoe ik al die thema's moet verwijderen. Alvast bedankt, Van Jopper47 Reageren
Jorair Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Heb je XP of Vista? Als je XP hebt, klik dan op: Start -> uitvoeren -> typ resources en druk enter. Je ziet nu een map themes, open die en verwijder dan alle bestanden Behalve!: -een map genaamd Luna -een bestand genaamd Luna - en een bestand genaamd Windows Classic Zorg wel dan je vooraf je normale thema hebt ingesteld. (Ik veronderstel toch dat je dit bedoeld;) ) Reageren
Jopper47 Geplaatst: 10 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Heel erg bedankt Jorair, alle overbodige thema's zijn nu van mijn pc verwijderd! Nogmaals bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.