Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wist niet goed in welk onderdeel van het forum ik dit moest posten, maar ik heb het volgende probleem:

Als ik te voet ga in de pc-versie van SA en vervolgens links of rechts afsla of terugkeer, volgt de camera mij niet in mijn rug, maar blijft ie "ter plaatse" staan. Natuurlijk behoorlijk vervelend omdat je dan niet ziet waar je naartoe loopt, maar enkel ziet wat er in je rug gebeurt.

Bij GTA Vice City heb ik dat probleem nooit gehad, daar bleef de camera steeds in mijn rug.

Hoe kan ik dit oplossen?

Geplaatst:

Kan je de camera niet handmatig draaien met de muis?

Of heb je onlangs nog mods geïnstalled? Met name de camhack van SA, want dan moet je zien dat 'free look' afstaat.

Geplaatst:

Ik ken dat wel.

Dan blijf de camera aan een kant van de auto steeds en hij draait dan niet mee achter de auto aan en dan zie je de zijkant heel de tijd.

Dit gaat weer weg als je ff achter je hebt gekeken (in voertuig) of met de muis ff bewegen.

dan moet het denk ik wel weer weg zijn.

Geplaatst:

heb je de optie fly over with mouse wel aangezet??

als het goed is heet deze fuctie zo =P

en je kan hem vinden bij muis gedeelte bij opties

Geplaatst:
heb je de optie fly over with mouse wel aangezet??

als het goed is heet deze fuctie zo =P

en je kan hem vinden bij muis gedeelte bij opties

Dit houdt in dat je met de muis een vliegtuig kunt besturen. Staat deze aan is dit mogelijk, staat deze uit niet.

De besturing van San Andreas is inderdaad een stuk lastiger als je Vice City bent gewend, het is gewoon een kwestie van doorhebben. Als je wilt afslaan draai je de muis, en de auto rijdt er vervolgens achteraan (niet automatisch uiteraard, dit moet nog altijd handmatig). Je kunt ook eerst de auto erheen laten rijden en dan pas de muis.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...