Disturbed Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Ik heb wel eens per ongeluk in 3 schoten een auto opgeblazen in Free Roam. Maar ik weet niet waar ik op moet richten? Hulp? Iemand? :$ Reageren
Big Playahh Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 en waar zit die ? aan de zijkant volgensmij rechts Reageren
Nissan Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 met de Combat Pistol wou ik 'n keer een band lek schieten (links) en hij ontploft Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Ik dacht dat ze die tank (auto tank) eruit hadden gehaald :O Naja mooi dat hij er weer in zit , ik zal zo even kijken of ik hem kan vinden Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Kan hem echt niet vinden. Hij zit toch rechts ? Reageren
r3v3rz3 Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 volgens mij zijn ze die vergeten ik heb hem nog nie zien zitten, behalve bij de vrachtwagen daar zitten die grote tanks aan de zijkant eerst komt er zo'n vlam straal en als je blijft schieten ontploft ie, het enige dat ik er over te zeggen heb is op de links of rechts achter op de auto te schieten dan heb je kans dat ie ontploft Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Gevonden Je moet gewoon op de velg van de band schieten en dan vanzelf vliegt hij in de fik Reageren
r3v3rz3 Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Gevonden Je moet gewoon op de velg van de band schieten en dan vanzelf vliegt hij in de fik haha da kan miss ook, dan weet ik het zelf ook weer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.