Jump to content

hoe deze kleren?


NigelSlangen

Recommended Posts

is van online

ah oke (jammer :N ) maar ik ben op 2de eiland heeft iemand filmpje of screenshots van kleren van 3de eiland alvast bedankt(alweer) :cya:

Volgens mij zijn er geen nieuwe kleren en shops van kleding op het 3e eiland als je op de map kijkt

Link to comment
Delen op andere websites

is van online

ah oke (jammer :N ) maar ik ben op 2de eiland heeft iemand filmpje of screenshots van kleren van 3de eiland alvast bedankt(alweer) :cya:

Wat bedoel je precies ? Er zijn geen nieuwe kleren of winkels. op het derde eiland.

Bewerkt: door .Whoopdidoo.
Link to comment
Delen op andere websites

is van online

ah oke (jammer :N ) maar ik ben op 2de eiland heeft iemand filmpje of screenshots van kleren van 3de eiland alvast bedankt(alweer) :cya:

Volgens mij zijn er geen nieuwe kleren en shops van kleding op het 3e eiland als je op de map kijkt

dat merk je pas op 3de _O_ als je op 2de bent zie je dat niet(heb je uitgespeeld heb je gelijk anders niet) :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

is van online

ah oke (jammer :N ) maar ik ben op 2de eiland heeft iemand filmpje of screenshots van kleren van 3de eiland alvast bedankt(alweer) :cya:

Wat bedoel je precies ? Er zijn geen nieuwe kleren of winkels. op het derde eiland.

moet ik die van 2de eiland houden ik tja niks aan te doen en ik heb geen online( :N ) alvast bedankt achja TOP SPEL VERDER enigste minpunt niet deze kleren

:cya:
Link to comment
Delen op andere websites

is van online

ah oke (jammer :N ) maar ik ben op 2de eiland heeft iemand filmpje of screenshots van kleren van 3de eiland alvast bedankt(alweer) :cya:

Volgens mij zijn er geen nieuwe kleren en shops van kleding op het 3e eiland als je op de map kijkt

dat merk je pas op 3de _O_ als je op 2de bent zie je dat niet(heb je uitgespeeld heb je gelijk anders niet) :cya

EDIT: sorry dubbelpost ging perongeluk :D

Bewerkt: door NigelSlangen
Link to comment
Delen op andere websites

is van online

ah oke (jammer :N ) maar ik ben op 2de eiland heeft iemand filmpje of screenshots van kleren van 3de eiland alvast bedankt(alweer) :cya:

Volgens mij zijn er geen nieuwe kleren en shops van kleding op het 3e eiland als je op de map kijkt

dat merk je pas op 3de _O_ als je op 2de bent zie je dat niet(heb je uitgespeeld heb je gelijk anders niet) :cya:

:N , Kijk de map maar die je hebt gehat toen je hem kocht geen kleding winkels op dat eiland

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...