NigelSlangen Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 hey hoe krijg je deze kleren van dit filmpje alvast bedankt Reageren
NigelSlangen Geplaatst: 9 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 hey hoe krijg je deze kleren van dit filmpje alvast bedankt vet cool die muts en dat vest met dan ding eronder Reageren
NigelSlangen Geplaatst: 9 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 is van online ah oke (jammer ) maar ik ben op 2de eiland heeft iemand filmpje of screenshots van kleren van 3de eiland alvast bedankt(alweer) Reageren
Venzio Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 is van online ah oke (jammer ) maar ik ben op 2de eiland heeft iemand filmpje of screenshots van kleren van 3de eiland alvast bedankt(alweer) Volgens mij zijn er geen nieuwe kleren en shops van kleding op het 3e eiland als je op de map kijkt Reageren
.Sharingan Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 (bewerkt) is van online ah oke (jammer ) maar ik ben op 2de eiland heeft iemand filmpje of screenshots van kleren van 3de eiland alvast bedankt(alweer) Wat bedoel je precies ? Er zijn geen nieuwe kleren of winkels. op het derde eiland. Bewerkt: 9 mei 2008 door .Whoopdidoo. Reageren
NigelSlangen Geplaatst: 9 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 is van online ah oke (jammer ) maar ik ben op 2de eiland heeft iemand filmpje of screenshots van kleren van 3de eiland alvast bedankt(alweer) Volgens mij zijn er geen nieuwe kleren en shops van kleding op het 3e eiland als je op de map kijkt dat merk je pas op 3de als je op 2de bent zie je dat niet(heb je uitgespeeld heb je gelijk anders niet) Reageren
NigelSlangen Geplaatst: 9 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 is van online ah oke (jammer ) maar ik ben op 2de eiland heeft iemand filmpje of screenshots van kleren van 3de eiland alvast bedankt(alweer) Wat bedoel je precies ? Er zijn geen nieuwe kleren of winkels. op het derde eiland. moet ik die van 2de eiland houden ik tja niks aan te doen en ik heb geen online( ) alvast bedankt achja TOP SPEL VERDER enigste minpunt niet deze kleren Reageren
NigelSlangen Geplaatst: 9 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 (bewerkt) is van online ah oke (jammer ) maar ik ben op 2de eiland heeft iemand filmpje of screenshots van kleren van 3de eiland alvast bedankt(alweer) Volgens mij zijn er geen nieuwe kleren en shops van kleding op het 3e eiland als je op de map kijkt dat merk je pas op 3de als je op 2de bent zie je dat niet(heb je uitgespeeld heb je gelijk anders niet) :cya EDIT: sorry dubbelpost ging perongeluk Bewerkt: 9 mei 2008 door NigelSlangen Reageren
Alchemy Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 is dat niet de kleding van de MULTIPLAYER???? komt me namelijk bekend voor Reageren
$$IV$$ Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 hoezo ga je niet online man is lauw. slecht internet ofzo? Reageren
NigelSlangen Geplaatst: 9 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 is dat niet de kleding van de MULTIPLAYER???? komt me namelijk bekend voor ik heb geen multyplayer(wel xbox 360) wel eens live multyplayer gehad niet meer Reageren
NigelSlangen Geplaatst: 9 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 hoezo ga je niet online man is lauw. slecht internet ofzo? moet je toch kopen live of help je me hoe het kan zonder kopen Reageren
Venzio Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 is van online ah oke (jammer ) maar ik ben op 2de eiland heeft iemand filmpje of screenshots van kleren van 3de eiland alvast bedankt(alweer) Volgens mij zijn er geen nieuwe kleren en shops van kleding op het 3e eiland als je op de map kijkt dat merk je pas op 3de als je op 2de bent zie je dat niet(heb je uitgespeeld heb je gelijk anders niet) , Kijk de map maar die je hebt gehat toen je hem kocht geen kleding winkels op dat eiland Reageren
NigelSlangen Geplaatst: 9 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 hoe doe je multyplayer zonder dat ik xbox live moet kopen dan? alvast bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.