Jump to content

hoe deze kleren?


NigelSlangen

Recommended Posts

hoe doe je multyplayer zonder dat ik xbox live moet kopen dan?

alvast bedankt :cya:

Ey Nigel,

Er zit sowieso een monthly trial van Xbox live bij de game in het hoesje, dus kan je een maandje gratis...

Verder kan ik je aanraden als je een beetje een goedlopende internet verbinding hebt, gewoon Live aan te schaffen. Via xbox.com kom je hier meer over te weten. Per kwartaal is geloof ik twintig eurie, een heel jaar zestig. Met een jaar ben je dus in verhouding goedkoper uit!

Ik heb zelf mijn xbox aangeschaft vanwege xbox Live, omdat je ervoor betaald woren de servers goed onderhouden, vaak updates etc. Je weet bij xbox dus wel zeker dat als je Live koopt, je ook kwaliteit krijgt. Ik zou sowieso straks in augustus als ik jou was ff xbox Live en wat gamerpoints aanschaffen, dan kan je ook de downloadable content voor GTA IV binnenhalen! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

hoe doe je multyplayer zonder dat ik xbox live moet kopen dan?

alvast bedankt :cya:

Ey Nigel,

Er zit sowieso een monthly trial van Xbox live bij de game in het hoesje, dus kan je een maandje gratis...

Verder kan ik je aanraden als je een beetje een goedlopende internet verbinding hebt, gewoon Live aan te schaffen. Via xbox.com kom je hier meer over te weten. Per kwartaal is geloof ik twintig eurie, een heel jaar zestig. Met een jaar ben je dus in verhouding goedkoper uit!

Ik heb zelf mijn xbox aangeschaft vanwege xbox Live, omdat je ervoor betaald woren de servers goed onderhouden, vaak updates etc. Je weet bij xbox dus wel zeker dat als je Live koopt, je ook kwaliteit krijgt. Ik zou sowieso straks in augustus als ik jou was ff xbox Live en wat gamerpoints aanschaffen, dan kan je ook de downloadable content voor GTA IV binnenhalen! _O_

oke thanks _O_

Link to comment
Delen op andere websites

dat kan niet maar ik kreeg 1 maand gratis xbox live bij gta IV jij niet?

oeps dat van hierboven niet gelezen :bonk:

hoe werkt dat snap er NIIKKSSS van wat erop STAAT HELP!

alvast bedankt! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...