$$IV$$ Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 altijd als ik zon chik vraag om te daten krijg ik zon berichtje trug dat ze niet wil or something wanneer wel dan? Reageren
Gijsso Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Kun je wat duidelijker zijn?? Over wie gaat het?? Ik denk dat je haar hebt verwaarloost zodat ze je niet meer wilt zien. Je had haar dan iets meer aandacht moeten geven. Reageren
.Exorcist Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Je kunt alleen daten met SOBOEHOE en LAWCHICK Reageren
NigelSlangen Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 kiki heeft me gedumt ik heb michelle gedumt heb nu met carmen GIRLS DUMPED:2 Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 NigelSlangen Ik heb slecht nieuws voor je : LEES NIET ALS JE CARMEN EEN LEUKE VRIENDIN VIND Carmen dumpt je na ongeveer 5 dates (ik was dolgellukkig ), maar ik heb gehoord dat je nog een vriendin op internet kan krijgen. En als ik goed weet niet op Lovemeet .[/font] Reageren
NigelSlangen Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 NigelSlangen Ik heb slecht nieuws voor je : LEES NIET ALS JE CARMEN EEN LEUKE VRIENDIN VIND Carmen dumpt je na ongeveer 5 dates (ik was dolgellukkig ), maar ik heb gehoord dat je nog een vriendin op internet kan krijgen. En als ik goed weet niet op Lovemeet .[/font] ze is wel een lekker ding alleen jammer maar ik zoek wel ik date alle girls Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Vind ik eigenlijk wel ook (voor Niko dan), maar ik kon haar niet uitstaan ! Reageren
Swiggers Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Ik denk dat je haar hebt verwaarloost zodat ze je niet meer wilt zien. Je had haar dan iets meer aandacht moeten geven.Dus dat is de reden waarom Michelle niet meer met me uiteten wilt Kan dit ook bij een van je vrienden gebeuren ? Bijvoorbeeld, Little Jacob, Roman of Brucie ? Reageren
gtamaniac Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Je kunt alleen daten met SOBOEHOE en LAWCHICK je kan toch gewoon met iedereen? Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Nee ze vinden je niet goed genoeg . Reageren
gtamaniac Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Nee ze vinden je niet goed genoeg . ook niet verder in de game ofzo? na je een aantal dingen hebt gedaan? Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 (bewerkt) MIJN 100 POST !!! Nee die anderen staan gewoon voor de sier . Je kan nooit met ze uit . Bewerkt: 10 mei 2008 door rhino_ Reageren
Timothy. Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Volgens mij kan je gewoon met iedereen hoor, als je er maar vaak genoeg mee bent en mee date zeg maar. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.