peter-de-gekste Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Hallo mensen, Ik heb laatst in het Offical Playstation Magazine gelezen dat GTA IV op 1080p zou moeten draaien. Ik heb thuis een full HD tv met daarbij uiteraard een HDMI kabel. Als ik echter GTA speel, staat hij "maar" op 760p, hoe kan ik dit veranderen? MvG Peter-de-gekste Reageren
Flitskikker Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Ik dacht dat je dat kon instellen bij Display Options. Als je een PS3 hebt, druk dan op Start op je controller en ga naar Display. Mvg, Flitskikker Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 9 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Ik dacht dat je dat kon instellen bij Display Options.Als je een PS3 hebt, druk dan op Start op je controller en ga naar Display. Mvg, Flitskikker Ik ga vanavond op mijn eigen TV spelen (is er eentje met scart, helaas=P) Dus ik zal het morgen even proberen op onze HD tv. Ik moet display kiezen in GTA zelf neem ik aan he? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Ik dacht dat je dat kon instellen bij Display Options.Als je een PS3 hebt, druk dan op Start op je controller en ga naar Display. Mvg, Flitskikker Ik ga vanavond op mijn eigen TV spelen (is er eentje met scart, helaas=P) Dus ik zal het morgen even proberen op onze HD tv. Ik moet display kiezen in GTA zelf neem ik aan he? In de opties van GTA zelf ja, maar het kan natuurlijk ook aan de opties voor de PS3 liggen. (Ik weet het niet precies want ik heb geen PS3/XBOX360. Ik zal de instellingspagina bij een vriend afgelopen woensdag) Mvg, Flitskikker Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 10 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Ik heb gekeken in de opties van GTA IV, daar kun je neits veranderen. Aan de PS3 instellingen kan het niet liggen want het hoofdmenu geeft hij wel netjes in 1080p weer. Reageren
ikt Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 GTA IV pakt automatisch 780p ofzo. Schakel dat uit in het graphicsmenu als gje GTA IV wilt spelen. Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 10 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 GTA IV pakt automatisch 780p ofzo. Schakel dat uit in het graphicsmenu als gje GTA IV wilt spelen. Hoe? en vooral.. Waar?? Reageren
ikt Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Uhm... Geen idee... Ga naar de beeldinstellingen van je PS3 (ergens aan de linkerkant van het hoofdmenu staan de instellingen). Ga naar onder en selecteer beeldinstellingen. Hier moet je iets uitvogelen, maar ik weet niet wat alles precies is. Ik heb namelijk geen PS3. Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 11 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Uhm... Geen idee... Ga naar de beeldinstellingen van je PS3 (ergens aan de linkerkant van het hoofdmenu staan de instellingen). Ga naar onder en selecteer beeldinstellingen. Hier moet je iets uitvogelen, maar ik weet niet wat alles precies is. Ik heb namelijk geen PS3. Daar staat alles al gewoon in HD ingesteld. Reageren
ikt Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Je kunt een paar opties uitschakelen door er een vink weg te halen. Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 12 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Je kunt een paar opties uitschakelen door er een vink weg te halen. In dat scherm staan zover ik weet geen vinkjes.. Reageren
Velaro Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Je kunt een paar opties uitschakelen door er een vink weg te halen. In dat scherm staan zover ik weet geen vinkjes.. In dat scherm (display) moet er ergens 'instellingen' staan. Als je moet kiezen tussen 'automatisch' en 'aangepast' kies dan 'aangepast. Nu zul je enkele keren op het pijltje rechts moeten drukken tot je vinkjes kan zetten bij wat jouw TV voor resoluties aankan. Vink alle HD-resoluties behalve 1080p uit. Daarna druk je nog enkele keren op het pijltje rechts tot het gedaan is en jouw instellingen opgeslagen zijn. Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 12 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Je kunt een paar opties uitschakelen door er een vink weg te halen. In dat scherm staan zover ik weet geen vinkjes.. In dat scherm (display) moet er ergens 'instellingen' staan. Als je moet kiezen tussen 'automatisch' en 'aangepast' kies dan 'aangepast. Nu zul je enkele keren op het pijltje rechts moeten drukken tot je vinkjes kan zetten bij wat jouw TV voor resoluties aankan. Vink alle HD-resoluties behalve 1080p uit. Daarna druk je nog enkele keren op het pijltje rechts tot het gedaan is en jouw instellingen opgeslagen zijn. Ja bedankt man, het is gelukt =) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.