Jay; Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Dit is dan mijn vierde signature alweer, ben er zelf best tevreden over. Rate's en Comment's zijn welkom. Reageren
Donwell Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Voor een vierde signature doe je het erg goed, Jay;. Ten eerste de achtergrond. Deze is erg leuk gedaan; goed gebruikte kleuren, en de effecten passen goed bij de render. Het haar is wat warrig (en dit is ook het meest in beeld van de render), dus het past er goed bij. Het enige minpuntje aan de achtergrond vind ik de lichte plekken links en rechts, en ééntje bovenin. Probeer dit volgende keer wat lichter te krijgen, want als ik het in het algemeen bekijk past het er niet goed bij. Je render is ook mooi gedaan. Het hoofd vult het goed op zodat je geen leeg gevoel krijgt bij deze zig (wat het overigens ook niet is ). Hij is niet ingeblend, maar veel valt dat niet op door de andere effecten die hieraan zijn toegevoegd en de achtergrond. Misschien had je hem alleen wel onder de border kunnen plaatsen, maar dat is mijn mening. De border en de tekst zijn voor de rest ook goed. De border past er goed bij, dus hier is niets op aan te merken. Ook de tekst is prima in orde. Het is een simpele tekst, maar ook dit wordt weer sfeervol gemaakt door de kleur (en de opacity is ook verlaagd, of niet?). De plaatsing is daarnaast ook goed. Al met al dus een zeer geslaagde sig. Rate: 9.1/10 Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Dit is inderdaad een prachtige sig, en voor een vierde sig is dit nog prachtiger. Wat mij het eerste opviel is de mooie border. Dit geeft mij een professioneel licht gevoel. Als 2de vallen me de lichtplekken op. Ik vind deze mooi gelukt, alleen was op één plekje zo'n effect genoeg geweest. Verder is het ook een prachtige achtergrond waarin je precies het meeste werk hebt in gestoken. De render is voor de rest niet (veel) ingeblend maar dat hoeft ook niet, want hij ziet er goed uit zo. Wat ik wel niet zo mooi is, is de scherpte van de render. Je kon er misschien beter wat 'Filter Gallerytjes' op gooien ofzo. Al bij al dus een prachtige sig, zeker voor iemand die zo weinig Photoshopt als jou. Daarom verdien je ook een 8,9/10! Reageren
Flitskikker Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Nou, laat ik mijn programma weer eens een keer gebruiken. Lettertype: 8,66666666666667 Plaatsing: 9 Face: 9 Kleur: 8 Render: 7,83333333333333 Plaatsing: 8 Mooiheid: 8,5 Ingeblend: 7 Border: 9 Stijl: 9 Dikte: 9 Kleur: 8 Stijl: 8,5 Verdeling: 7,5 Achtergrond: 9,5 Effecten: 9 Overige: 8,5 Bonuspunten: Commentaar: Ik heb er eigenlijk niets op aan te merken. Alleen vind ik je naam niet echt mooi bij de sig passen. Maar voor de rest toppie, hoor! Vooal als dit pas je vierde is! Keep it up! TOTAAL: 8,642858 Aantal sterren & Rank: Gerated met FlitskikkerRateSystem For Signatures | ©Flitskikker, 2007. Alle rechten voorbehouden. Mvg, Flitskikker Reageren
Jay; Geplaatst: 10 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Bedankt voor het raten jongens, ben erg blij met de positieve reacties die hieruit voort zijn gekomen. Ik vind de lichte plekken links en rechts zelf ook niet erg mooi. Maar goed, ben blij dat jullie de rest erg mooi vonden. Ik ben een beetje lui geweest om een mooie font uit te zoeken dus heb ik maar een standaard lettertype gebruikt. Ik heb inderdaad de opacity verlaagd Donwell. Nogmaals bedankt, en meer tips zijn uiteraard welkom. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.