Froop Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 (bewerkt) Ik heb sinds vandaag een enorm probleem. Enkele Youtube-filmpjes die ik wil bekijken blijven maar laden. Veel doen het wel, maar een paar niet, zoals onderstaand. Ik heb mijn flashplayer al geupdate. Iemand die weet hoe dit te verhelpen is? Edit: Hier de link indien het filmpje niet embed werkt. Bewerkt: 9 mei 2008 door Froop
D-Square Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 You're reading my mind.. Ik heb er ook heel vaak last van, de laatste tijd. Zeer irritant. Welke ISP heb jij?
AwiVC Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 You're reading my mind.. Ik heb er ook heel vaak last van, de laatste tijd. Zeer irritant.Welke ISP heb jij? Froop dacht even een mieterse grap te maken die verschrikkelijk faalt aangezien een embed geen .gif extensie heeft en vaak van iets betere kwaliteit is. Als je op de link klikt zie je onze trouwe vriend Rick weer die je de laaste dagen waarschijnlijk meer hebt zien opduiken. Chapeau Froop, Chapeau.
D-Square Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Party-pooper.. >>> Door Thundercover: Ter voorkoming van meer onzinnige posts op deze Rick roll, een mooi slotje. <<<
Recommended Posts