Jump to content

Rick Rolled links


GTA-Sheep

Recommended Posts

Ik begin me lichtelijk te irriteren aan die zogenaamde Rick Rolled topics. Iemand vraagt iets serieus qua muziek en vervolgens kunnen we weer 4 a 5 van die zéér onzinnige, hooglijk irritante en bovendien inmiddels zo flauwe posts gaan opruimen van leden die hier een linkje naar toe plaatsen........hierbij dus het vriendelijke verzoek (maar wel dringende) te stoppen met die zooi!

Dank :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Moeilijk, aangezien op elk forum dat ik zie, er een Rick-Roll rage aan de gang is. Gewoon Firefox+NoScript instaleren, en dan ben je weer veilig op internet! :)

Link to comment
Delen op andere websites

kan je een tutorial vinden over het blocken van Rick-Roll's met Firefox 2 of hoger en Internet Explorer 7 of hoger :tu:

Okee flauw, maar als elk lid dat een Rick-Roll in z'n bericht zet ook nog iets bijdraagt aan dat topic lijkt mij dat er geen regels worden overtreden toch?

Link to comment
Delen op andere websites

WTH is Rick Roll eigenlijk???????????????????

Ik val hier als een baksteen die op 50 km hoogte uit een vliegtuig wordt gegooit uit de lucht!

:?

Dat is een grap waarbij mensen een link naar een bepaald muziek filmpje geven op Youtube of een andere site.

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

WTH is Rick Roll eigenlijk???????????????????

Ik val hier als een baksteen die op 50 km hoogte uit een vliegtuig wordt gegooit uit de lucht!

:?

Rick Roll houdt het volgende in. Je zoekt bijvoorbeeld een video op met een bepaalde zoekterm op op YouTube en dan denk je dat je die clip te zien krijgt, maar dan krijg je de videoclip te zien van Rick Astley met Never Gonna Give You Up. Je wordt dus gewoon in de maling genomen. Dit fenomeen is begonnen op YouTube en is uitgegroeid tot een groot fenomeen.

Link to comment
Delen op andere websites

WTH is Rick Roll eigenlijk???????????????????

Ik val hier als een baksteen die op 50 km hoogte uit een vliegtuig wordt gegooit uit de lucht!

:?

is een voorbeeld van een Rick Roll. Als iemand bijvoorbeeld een muzieknummer op youtube vraagt, geef een of andere grapjas dan een link van een Rick Roll in plaats van het echte nummer. Zie ook Wikipedia.
Link to comment
Delen op andere websites

WTH is Rick Roll eigenlijk???????????????????

Ik val hier als een baksteen die op 50 km hoogte uit een vliegtuig wordt gegooit uit de lucht!

:?

:$ Nu krijg ik toch geen straf hè? :cry:

... Potverdorie. :duh:

Bewerkt: door BaasB
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou er geen doekjes rond winden, gewoon een waarschuwing + PB zenden, luisteren ze niet 10% warn...

Want iedereen haat om Rick Roll'd te zijn, dus gewoon valt dit onder rickspam :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

10% warn zal niet zomaar gaan. :puh: (Het is altijd 20 - 40 -60 - 80 - 100). Maar er is genoeg gezegd hierover, iedereen weet nu wat het is en dat het niet mag. Maatregelen zullen nog wel besproken worden en hier gepost worden door de crew. Om verdere weinig zinnige reacties te voorkomen, gaat er nu voor onbepaalde termijn een slotje op. :slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

10% warn zal niet zomaar gaan. :puh: (Het is altijd 20 - 40 -60 - 80 - 100). Maar er is genoeg gezegd hierover, iedereen weet nu wat het is en dat het niet mag. Maatregelen zullen nog wel besproken worden en hier gepost worden door de crew. Om verdere weinig zinnige reacties te voorkomen, gaat er nu voor onbepaalde termijn een slotje op. :slotje:
waar is het slotje dan.
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...