Jump to content

Empire state building

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

kun je ook in het Empire state building??en kun je dan helemaal naar boven om het uitzicht te bekijken??

Bewerkt: door Carl-J
Geplaatst:
kun je ook in het Empire state building??en kun je dan helemaal naar boven om het uitzicht te bekijken??

Je kunt zowieso naar boven, via een helicopter of ietsdergelijks. Dus van het uitzicht kun je zowieso genieten.

Ik weet niet of je ook daadwerkelijk in het gebouw zelf kan. Lijkt me overigens sterk, want de binnekant is erg groot, en uitgebreid.

Geplaatst:

Je moet er met een heli op landen en auto's cheaten en er van af rijden soms zijn die deuken grandioos of je pleurt boven op een politie auto/agent ik raad het af met de motor zelf al land je op de wielen je bent morsdood.

Geplaatst:

Je kan gewoon vanaf de straat in een icoontje gaan staan en dan ben je binnen 2 sec. boven op het empire state bulding. :tu:

Geplaatst:
Je kan gewoon vanaf de straat in een icoontje gaan staan en dan ben je binnen 2 sec. boven op het empire state bulding. :tu:

Dat kan ook maar en dan zie je ook een hele rij verrekijkers en als je loopt te schieten rennen eropeens mensen voorbij die in die marker zijn gestapt xD maar dat is niet zo leuk als er opeens politie is.

Geplaatst:

Als ik daar ga staan krijg ik volgens mij Empire kleding aan :S

Ik steel gewoon een heli van de helitours... Dan vlieg ik met me

gestolen heli naar het beeld en dan moet ik proberen om op de hoogste verdieping te komen

en dan ga ik een beetje opzij hangen en dan stap ik uit :D

Er zijn trouwens op internet genoeg filmpjes te vinden waar dit wordt gedaan...

Greetzzz Hackman

Geplaatst: (bewerkt)
Als ik daar ga staan krijg ik volgens mij Empire kleding aan :S

Ik steel gewoon een heli van de helitours... Dan vlieg ik met me

gestolen heli naar het beeld en dan moet ik proberen om op de hoogste verdieping te komen

en dan ga ik een beetje opzij hangen en dan stap ik uit :D

Er zijn trouwens op internet genoeg filmpjes te vinden waar dit wordt gedaan...

Greetzzz Hackman

Heb jij het misschien niet over de Statue of Hapiness (Statue of liberty, vrijheidsbeeld)?

Apple-Mac

Bewerkt: door Apple-Mac

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...