Jopper47 Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Hallo iedereen, Ik zit met een probleem(pje). Mijn DVD speler gaat zomaar onverwachts open. Ik heb hem daarnet in 10 minuten al 3 keer dicht moet doen. Ik druk niet op het knopje van de dvd speler en ik druk ook niet op uitwerpen in ''Mijn computer''. Weet iemand wat ik met dit probleem aan moet?? Alvast bedankt, Van jopper47 Reageren
joppie Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 (bewerkt) plakbandje d'r op? Ik denk dat dat veertje of wat het is op is die hem dan tegenhoud. Ik weet niet hoe dat in elkaar zit maar bij sommige dingen heb je dat, zon veertje. Geen idee verder.. EDIT: volgens mij klopt hier helemaal 4x nix van. Maar mss dat iemand anders het wel weet.. Bewerkt: 10 mei 2008 door joppie Reageren
Jopper47 Geplaatst: 10 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 (bewerkt) plakbandje d'r op?Ik denk dat dat veertje of wat het is op is die hem dan tegenhoud. Ik weet niet hoe dat in elkaar zit maar bij sommige dingen heb je dat, zon veertje. Geen idee verder.. EDIT: volgens mij klopt hier helemaal 4x nix van. Maar mss dat iemand anders het wel weet.. Van mijn verhaal klopt niks? Nou het is echt waar hoor, dat ding gaat soms opeens open zonder dat ik dat wil! Edit: oke, ik dacht dat je de mijne bedoelde. Bewerkt: 10 mei 2008 door Jopper47 Reageren
joppie Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Nee dat verhaal van mij, daar klopt nix van denk ik. Reageren
Jack-IV Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Doe eens een virusscan/spyware scan.. Reageren
The Wizard Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Het kan een hacker zijn die krijg je denk ik wel weg met spyware scan Reageren
Think Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 (bewerkt) Het kan een hacker zijn die krijg je denk ik wel weg met spyware scan Idiote hack Ben wel benieuwd of het echt zoiets zou zijn. Bewerkt: 10 mei 2008 door Think Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.