Jump to content

aantal procenten


kevin schilder

Recommended Posts

Hallo weten jullie misschien na hoeveel procent je naar Bohan kan gaan.

Ik heb nu 8,nogwat % uitgespeeld,Maar zo'n gozertje zij eens dat je na 16% naar Bohan kan

gaan is dat waar bedankt alvast. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo weten jullie misschien na hoeveel procent je naar Bohan kan gaan.

Ik heb nu 8,nogwat % uitgespeeld,Maar zo'n gozertje zij eens dat je na 16% naar Bohan kan

gaan is dat waar bedankt alvast. :cya:

Dat hangt af van je eigen keuzes, welke missie je eerst pakt zeg maar, maar idd ligt dat rond de 16% Game Progress. :dans:

Maar ik kan je dit advies geven, neem lekker de tijd! Ik zit nu zelf op 35%, maar ik ben er erg snel doorheen gegaan... te snel! Ik ga de komende dagen eerst even de tijd nemen om door Liberty te touren op cinematic view, want ik heb van alles gemist! :N Dus kijk niet alleen naar je Stats, gewoon lekker gamen! De extra content komt toch pas in augustus! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt eigenlijk al vanaf het begin dat je de eerste missie doet naar Bohan maar je moet niet naar de procenten kijken want daar staat hoever je bent met de gameprogess. Ik heb het nu ongeveer 25% en ik kan nu net naar Algonquin. Die procenten is gewoon om te laten zien hoever je bent in het spel voor de 100%.

Link to comment
Delen op andere websites

ja precies, het kan zijn dat je met 16 % naar bohan kunt maar als je eers allemaal andere dingen gaat doen waarmee je de honderd procent vult kan het ook pas op 25 ofzo zijn ^_^ ligt er aan waneer je de missie russiun revolution doet

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...