LXZ-76 Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 (bewerkt) Hallo, ik heb een vraagje betreffende GTA IV. Ik zie telkens die TV reclame waarin Niko door Roman wordt verwelkomt in Liberty City. Ik vind dit best een mooie reclame en er zit een goed nummer achter. Nu is mijn vraag ook hoe heet dat nummer? Bewerkt: 11 mei 2008 door LXZ-76 Reageren
tymotje15 Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Hallo, ik heb een vraagje betreffende GTA IV.Ik zie telkens die TV reclame waarin Niko door Roman wordt verwelkomt in Liberty City. Ik vind dit best een mooie reclame en er zit een goed nummer achter. Nu is mijn vraag ook hoe heet dat nummer? Jaaa ik wil ook weten welk nummer dat is , kvind dat vet nummer ^^ Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Greenskeepers - Vagabond Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Greenskeepers - Vagabond Weet jij dan toenvallig ook hoe dat liedje heet dat vooran de review van IGN speelt? Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 (bewerkt) Greenskeepers - Vagabond Weet jij dan toenvallig ook hoe dat liedje heet dat vooran de review van IGN speelt? Kanye West - Flashing Lights Bewerkt: 10 mei 2008 door Kai-ShockWave Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 10 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Greenskeepers - Vagabond Kai je bent een ware engel, ik had niet verwacht dat ik zo snel reactie zou krijgen.! Reageren
RoL0 Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Weet dan iemand toevallig ook nog hoe het liedje heet van trailer 2 (Looking for that special someone)?? Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Als we dan toch bezig zijn.. Dat liedje uit de eerste trailer, dat hoor je ook soms in Tw@, dus weet iemand hoe dat nummer heet? Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 (bewerkt) Weet dan iemand toevallig ook nog hoe het liedje heet van trailer 2 (Looking for that special someone)?? Arm In Arm (Shy Child Remix) - The Boggs Bewerkt: 10 mei 2008 door Kai-ShockWave Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 (bewerkt) Als we dan toch bezig zijn..Dat liedje uit de eerste trailer, dat hoor je ook soms in Tw@, dus weet iemand hoe dat nummer heet? Pruitt-Igoe - Philip Glass En trouwens, Het radiostation waar het op te horen is is: The Journey Bewerkt: 10 mei 2008 door Kai-ShockWave Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 (bewerkt) Als we dan toch bezig zijn..Dat liedje uit de eerste trailer, dat hoor je ook soms in Tw@, dus weet iemand hoe dat nummer heet? Pruitt-Igoe - Philip Glass En trouwens, Het radiostation waar het op te horen is is: The Journey Ok hartstikke bedatnk. En dan mijn (voorlopig (A) ) laatste vraag: het nummer van de TV reclame.. Hoe heet dat?? EDIT: SORRY, ik zat te slapen, dat was het nummer waar heet het topic om draaide.. Bewerkt: 10 mei 2008 door peter-de-gekste Reageren
2fast{0} Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Als we dan toch bezig zijn..Dat liedje uit de eerste trailer, dat hoor je ook soms in Tw@, dus weet iemand hoe dat nummer heet? Pruitt-Igoe - Philip Glass En trouwens, Het radiostation waar het op te horen is is: The Journey Ok hartstikke bedatnk. En dan mijn (voorlopig (A) ) laatste vraag: het nummer van de TV reclame.. Hoe heet dat?? Dat zegt Kai-Shockwave al in het begin hoor. Greenskeepers - Vagabond Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Dat zegt Kai-Shockwave al in het begin hoor. Vandaar de edit met mijn welgemeende excuses ;-) Reageren
Hit Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 (bewerkt) Greenskeepers - Vagabond Weet jij dan toenvallig ook hoe dat liedje heet dat vooran de review van IGN speelt? Kanye West - Flashing Lights Knap dat je bijde weet, werk je bij een radio zender? Bewerkt: 10 mei 2008 door Hit Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Greenskeepers - Vagabond Weet jij dan toenvallig ook hoe dat liedje heet dat vooran de review van IGN speelt? Kanye West - Flashing Lights Knap dat je bijde weet, werk je bij een radio zender? Jah, ben assistent van Lazlow Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.