Jump to content

GTA IV TV RECLAME


LXZ-76

Recommended Posts

haha dan heb ik ook nog een vraagje: Hoe heet dat deuntje als je online speelt en de laatste 30 seconden gaan in.....dan hoor je ook zo'n deuntje

Dat nummer is afgeleid van de theme van GTA IV.

Soviet Connection - Theme Grand Theft Auto IV

Link to comment
Delen op andere websites

haha dan heb ik ook nog een vraagje: Hoe heet dat deuntje als je online speelt en de laatste 30 seconden gaan in.....dan hoor je ook zo'n deuntje

Dat nummer is afgeleid van de theme van GTA IV.

Soviet Connection - Theme Grand Theft Auto IV

oke dan XD Thanks Kai :tu:_O_

Link to comment
Delen op andere websites

Al de vragen in dit topic, hadden jullie dus ook zelf kunnen vinden met Zit! Bel met de mobiel in het spel naar 948-555-0100 tijdens het liedje. Je ontvangt dan een bericht met de artiest + titel van het nummer. Als je het spel niet hebt, dan is het natuurlijk wat anders... Ik hoop hiermee genoeg gehint te hebben, want er zijn nog veel meer aardige muzieknummers te horen in IV! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

@Iscariah

Komt dat nummer ook in je telefoonboek te staan als je één keer belt?

Ik heb namelijk geen zin om dat iedere keer opnieuw te moeten doen, het klinkt misschien een beetje lui maar ik doe heel lang over dat soort dingen.

Bewerkt: door hackman
Link to comment
Delen op andere websites

@Iscariah

Komt dat nummer ook in je telefoonboek te staan als je één keer belt?

Ik heb namelijk geen zin om dat iedere keer opnieuw te moeten doen, het klinkt misschien een beetje lui maar ik doe heel lang over dat soort dingen.

:Y Het komt in je telefoonboek na de eerste keer dat je het nummer hebt gedraaid. (Bij mij staat hij er al in)

Link to comment
Delen op andere websites

als je gta start he dan krijg je die artwork maar het muziek op de achtergrond hoord die ook bij de soviet connection?? want dat stukje muziek wil ik graag even hebben :puh: en ik hoor het niet in de soviet connection ? :O

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...