Jump to content

madd dog

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb een vraag die missie lukt mij langs geen kanten hij wil zelfmoord plegen en ik moet achter een wagen lopen maar tegen dat het filmpje gedaan is heeft hij al gesprongen of ik ben nogmaar net begonnen met lopen naar die wagen en hij heeft ook al gesprongen hoe komt dat en wat doe ik het best om die missie te halen

Geplaatst:

Het lijkt erop dat je in het verleden de Riot-cheat gebruikt hebt. Dit betekend dat Madd Dog altijd eerder springt, waardoor het onmogelijk is dat je de missie kan halen. Je zult dus een savegame moeten downloaden die geëindigd is net ná die missie. ;)

Geplaatst:
Het lijkt erop dat je in het verleden de Riot-cheat gebruikt hebt. Dit betekend dat Madd Dog altijd eerder springt, waardoor het onmogelijk is dat je de missie kan halen. Je zult dus een savegame moeten downloaden die geëindigd is net ná die missie. ;)

wat is een riot cheat en hoe moet ik dat doen zon save game

Geplaatst: (bewerkt)

Een cheat is (in de meeste gevallen) een soort hulpmiddel tijdens het spel. Je kunt door het intikken hiervan bijvoorbeeld wapens verkrijgen. Alle cheats van San Andreas kun je hier bezichtigen.

Deze cheat houdt in dat de mensen gaan rellen: huizen branden, ze vechten op straat, etc. Zonder cheats zal hetzelfde afspelen tussen de missies 'Riot' en 'End of the line'.

Mits je het spel op de PC hebt, kun je een savegame downloaden. Mocht je dit hebben en dus een savegame wilt downloaden, moeten we toch eerst even wat opzoeken. Ga allereerst naar het volgende pad:

...\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\Data\Script

Op de stipjes kun je nog eventuele andere submappen plaatsen, maar meestal staat er C: op.

Eenmaal in de map ga je kijken naar de grootte van het bestand 'script.img'. Is deze...

• ...568Kb groot, heb je V1 en kun je hier savegames downloaden.
  • ...562Kb groot, heb je V2 en kun je hier savegames downloaden.

Download de juiste savegame en pak hem uit met WinRAR. Dit doe je door met rechtermuisknop op het .rar-bestand te klikken en vervolgens 'Uitpakken naar...' te kiezen. In het mapje tref je een .b-bestand aan. Knip/kopieer deze en ga dan vervolgens naar 'Mijn documenten » GTA San Andreas User Files'. Hier plak je de savegame om hem vervolgens te kunnen laden.

Succes!

Bewerkt: door Donwell

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...